Roškar je, u okviru kampanje "Čuvajmo naše ljude", na svojim kanalima radio na podizanju svesti o ovoj bolesti i prevenciji, pored čega je takođe postao ambasador "Roškarovih ćufti" koje Interspar nudi u svojim restoranima.
Za završetak kampanje, kompanija je donirala 5.000 evra Slovenačkom onkološkom udruženju OnkoMan, koje će društvo iskoristiti za organizaciju događaja i lansiranje projekata za podizanje svesti o raku prostate.
Mi smo društveno odgovorna kompanija i podrška ovakvim projektima je dokaz da to zaista živimo. U oktobru smo podržali kampanju Udruženja Europa Donna Slovenija, koja podstiče žene na redovne mesečne samopreglede dojki. Kampanjom u novembru, koju je odlično komunicirao ambasador naših ćufti Robert Roškar, želeli smo da podržimo pokret Movember i aktivnosti udruženja OnkoMan. Verujemo da smo ovakvom podrškom pomogli Udruženju da podigne svest o ovoj bolesti i pokaže solidarnost onima koji su se s njom susreli, rekla je Lidija Rakuša, direktorka marketinga Spara Slovenija.
Ova donacija je važna za naše udruženje iz više razloga. Prvi je to što ćemo uz pomoć donacije moći da nastavimo da vodimo računa o razvoju naših kampanja koje uvek imaju za cilj da dopru do onih koji bi u budućnosti mogli da obole od raka prostate. Iznad svega želimo da muškarci prepoznaju znakove bolesti. Razlog broj dva je zahvalnost. Zahvalnost što smo među onima koje je Spar spreman da podrži donacijom. Verujemo da je ovo početak dugoročne saradnje, rekao je Matej Pečovnik, predsednik udruženja OnkoMan.
Potrošači će "Roškarove ćufte" moći da pronađu do 17. novembra u svim Interspar restoranima širom Slovenije.
Izvor: InStore
Foto: Spar