Summi1
Summit2

Više od 50.000 roditelja ispratilo Lidlov projekat "Lupilu radionice ranog razvoja"

AKTUELNO

Podrška

18.11.2024

Kompanija Lidl Srbija i roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili Lidlov projekat "Lupilu radionice ranog razvoja". Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali priliku da steknu znanja u oblasti roditeljstva kroz radionice koje su sprovedene u saradnji sa različitim ekspertima, a svaku od obrađenih tema do sada je ispratilo više od 50.000 ljudi na različitim platformama. Dodatno, projekat su obeležila i darivanja roditelja, kao i Lidl donacije pelena i vlažnih maramica za novorođenčad ka KBC Zvezdari i KBC Dragiše Mišović.

Prethodne godine partner na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine, navodi se u saopštenju kompanije.

U okviru ovogodišnjih radionica, predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju. 

Zaista je inspirativno biti podrška roditeljima i onima koji će ovu važnu ulogu tek preuzeti i osim Lupilu proizvoda izuzetnog kvaliteta ponuditi im i edukativni sadržaj koji će im biti od koristi, kako u prvim danima roditeljstva, tako i kasnije u razvoju, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.

Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Iz kompanije navode da ovom donacijom žele da pruže podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.

Pored toga, sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege. 

Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja. 

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija