Prethodne godine partner na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine, navodi se u saopštenju kompanije.
U okviru ovogodišnjih radionica, predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju.
Zaista je inspirativno biti podrška roditeljima i onima koji će ovu važnu ulogu tek preuzeti i osim Lupilu proizvoda izuzetnog kvaliteta ponuditi im i edukativni sadržaj koji će im biti od koristi, kako u prvim danima roditeljstva, tako i kasnije u razvoju, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.
Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Iz kompanije navode da ovom donacijom žele da pruže podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.
Pored toga, sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija