Summi1
Summit2

Začin C, OpenMind i Teads lansirali prvu omnichannel kampanju

AKTUELNO

Marketing

20.11.2024

Začin C, u saradnji sa agencijom OpenMind, predstavlja prvu omnichannel kampanju realizovanu sa kompanijom Teads, globalnom medijskom platformom koja povezuje oglašivače sa vodećim izdavačima.

Ova pionirska kampanja Začina C i agencije OpenMind postavlja novi standard u oglašavanju, pokazujući moć omnichannel strategija za postizanje izuzetnih rezultata u današnjem dinamičnom medijskom okruženju. Začin C je univerzalni začin broj 1 u Srbiji (lider na tržištu sa udelom od 49% u kategoriji – po Nielsen-u 2024), koji uvek teži da bude prvi na tržištu koji će na drugačiji i inovativan način komunicirati sa potrošačima, izjavio je Stefan Brdarić, brend menadžer za C brend u Nestlé South East Europe Market.

U OpenMind-u smo počastvovani što sarađujemo sa dva inovativna lidera. Ponosni smo i privilegovani što radimo sa Nestlé-om, dinamičnom kompanijom u prehrambenoj industriji, čija posvećenost napretku i kvalitetu odgovara našim vrednostima. Bliska saradnja sa Teads-om omogućava nam da budemo ispred u medijskim strategijama, oblikujući budućnost medijskih usluga kroz inovaciju i izvrsnost. Radujemo se postizanju novih prekretnica zajedno, poručili su iz tima OpenMind-a.

Veliko je zadovoljstvo raditi za kompaniju poput Teads-a i biti trendseter u industriji. Saradnja sa partnerima kao što su Nestlé i agencija OpenMind Srbija, koji su uvek u potrazi za sledećom velikim iskorakom u industriji, predodređena je za postizanje sjajnih rezultata, dodala je Marija Šućur, direktorka prodaje za Teads Srbija.

Ova inicijativa, realizovana od avgusta do septembra kao deo kampanje za regenerativnu poljoprivredu, povećala je vidljivost brenda Začin C implementacijom premijum formata na početnim ekranima Hisense Smart TV-a (kao i drugih uređaja koji koriste VIDAA OS), uz digitalnu komponentu sa prilagođenim Teads InRead formatima.

Kako objašnjava Valentina Golub, lider za e-trgovinu i održivost u Nestlé South East Europe Market, gledaoci su mogli da se uključe tako što su imali interakciju sa klikabilnim elementima (npr. skeniranjem QR koda) i istraživanjem dodatnog sadržaja na sajtu.

Ona je dodala da su u prve dve nedelje kampanje QR kodovi skenirani više od 8.000 puta, što je kompaniji omogućilo da dodatno razvije priču, posebno kada je tema poput regenerativne poljoprivrede.

Izvor: Marketing mreža
Foto: Nestlé/OpenMind/Teads