Summi1
Summit2

Holandija: Spar pokreće saradnju sa agencijom Circana

POSLOVANJE

Marketing

21.11.2024

Kompanija Spar International saopštila je da lansiranje partnerstva sa agencijom za istraživanje tržišta Circana.

Kroz ovo partnerstvo, Spar će dobiti pristup uvidima u podacima o potrošačima na globalnom nivou, kao i prediktivnoj analitici zasnovanoj na veštačkoj inteligenciji.

Saradnja će kompaniji omogućiti da sazna više o lojalnosti kupaca i potrošačkim trendovima, te da ova saznanja iskoristi kako bi identifikovala ciljnu publiku na svakom od tržišta na kojima posluje i unaprede efikasnost svojih marketinških napora.

Iz kompanije ističu da, u okviru partnerstva, žele da kupce stave na prvo mesto i ispune promenljive zahteve kupaca.

Drago nam je što možemo da najavimo ovo partnerstvo sa agencijom Circana, koja će nas podržati tako što će našim partnerima ponuditi sjajne uvide za poboljšanje korisničkog iskustva. Circana je inovativni partner koji deli našu viziju da budemo lokalno relevantni i međunarodno jaki, rekao je Tom Rose, šef međunarodnih operacija u Spar International-u.

Oduševljeni smo što smo postali Sparov partner od poverenja. Naša napredna tehnologija i analitika će im pružiti praktične uvide koji će dovesti do još efikasnijih promotivnih kampanja. Udruživanjem sa nama, Spar će moći brzo da pristupi uvidima i koracima koje moraju da ispune kako bi unapredili svoje poslovanje, rekao je Brad Shelton, globalni predsednik za maloprodaju i saradnju sa proizvođačima u kompaniji Circana.

Izvor: InStore
Foto: Spar International