U fokusu sponzorstva će biti brendovi Budweiser i Michelob ULTRA, dok će na pojedinim tržištima takođe biti istaknuti i lokalni brendovi, navodi se u saopštenju kompanije.
Naši brendovi su u srcu najznačajnijih svetskih kulturnih momenata i kultnih sportskih događaja. Naše partnerstvo sa FIFA svetskim klupskim prvenstvom nastavlja ovu tradiciju spajanjem piva i sporta za navijače širom sveta, stvarajući više trenutaka zajedništva i druženja, rekao je Michel Doukeris, izvršni direktor kompanije AB InBev.
AB InBev je sponzor naših događaja skoro 40 godina. Zadovoljstvo nam je da im poželimo dobrodošlicu kao partnera sledećeg FIFA svetskog klupskog prvenstva. Na početku smo putovanja koje će redefinisati klupski fudbal i oživeti ovaj globalni turnir. Uz AB InBev brendove, možemo da stvorimo nezaboravne trenutke za navijače širom sveta, rekao je Gianni Infantino, predsednik FIFA organizacije.
Prventsvo će okupiti 32 najbolja svetska fudbalska kluba u 11 gradova domaćina. Kao deo sponzorstva, AB InBev će stvoriti "jedinstvena iskustva" za potrošače, kao i dodeliti nagradu za Igrača utakmice ("Superior Player of the Match Award").
Kompanija će takođe biti sponzor FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu 2026, čiji će domaćini biti 16 gradova u Kanadi, Meksiku i Sjedinjenim Državama.
Izvor: InStore
Foto: AB InBev