U okviru kampanje, koja će trajati do 22. decembra, svi zainteresovani će moći da, na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. svaki dan otvore po jedan prozorčić "optimističnog" adventskog kalendara sa jednostavnim savetima za opuštenije praznike.
Praznici ne moraju da izgledaju kao savršeno iscenirane objave sa društvenih mreža. U redu je ako kolači ne uspeju, ako ukrasi nisu novi ili ako kuća nije blistava. Važno je ono što ostaje – smeh, zajednički trenuci i uspomene. Kampanjom "Čizma puna optimizma" želimo da podsetimo da je dovoljno da samo malo promenimo perspektivu kako bi praznici postali lepši i ispunjeniji, rekla je Tihana Moškatelo, rukovodilac razvoja robne marke Cedevita.
Danas smo okruženi savršenim slikama na društvenim mrežama, ali praznici nisu takmičenje u savršenstvu. U redu je preskočiti tu trku i reći "dosta" kad osetite da je previše. Verujemo da je važno slaviti male pobede – one trenutke kada biramo ono što nas zaista veseli i opušta. Upravo ti mali koraci vode prema stvarnom optimizmu, poručila je Ivana Bilić, viši specijalista digitalnog marketinga u Atlantic Cedeviti.
U kampanji učestvuje i psiholog Gabrijela Ištuk, koja je naglasila važnost prihvatanja trenutke kada se osećamo iscrpljeno.
Niko nije neprestano srećan – ni praznici ne bi trebalo da budu vreme stalnog pritiska. Ovom kampanjom želimo da podstaknemo građane da prihvate i uspone i padove i pronađu unutrašnju ravnotežu, bez pritiska za stalnim savršenstvom, pogotovo u šarenilu i veselju prazničnog perioda, rekla je Ištuk.
Brend je, kao deo kampanje, takođe lansirao nagradni konkurs u okviru kog će učesnici moći da podele svoje želje, a najkreativniji odgovori će dobiti vaučere za individualno savetovanje sa Gabrijelom Ištuk, kao i Cedevita ukrase za jelku.
Kampanja "Čizma puna optimizma" je deo kontinuiranog rada platforme Budi DOBRO. Budi CE, koja podiže svest o važnosti mentalnog zdravlja kroz vođene programe i savete stručnjaka.
Izvor: InStore
Foto: Cedevita