Summi1
Summit2

AcademIAA 2024: Svečano dodeljena priznanja najboljima

NAGRADE

Marketing

06.12.2024

U organizaciji IAA Srbija, nacionalnog ogranka Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (International Advertising Association), na svečanom koktelu dodeljene su titule NAJkoordinatora, NAJpredavača, NAJtima i NAJpolaznika edukativnog programa AcademIAA.

Program, koji IAA Srbija realizuje već deveti put zaredom, okupio je 32 polaznika koji su, tokom tri meseca, imali priliku da sarađuju sa gotovo 60 istaknutih predavača i panelista, koji su preneli svoja znanja, iskustva i viziju budućnosti industrije.

Prema ocenama polaznika, specijalno priznanje NAJkoordinator pripalo je Marini Guzijan (Insights Manager for Nelt Brands, Nelt), titula NAJpredavač Sandri Dejanović (Izvršnom direktoru prodaje, Alma Quattro).

Stručna komisija ocenila je i timove koji su, kao završni ispit, rešavali poslovni slučaj kompanije Telekom Srbija i izabrala tim broj 5 najbolje odgovorila na ovaj izazov. Članovi ovog NAJtima su: Stefan Radosavljević (Media planner, Media House), Ivana Janković (Business Insights Analyst, PepsiCo), Aleksandra Šapić (Digital account executive, Leo Burnett Beograd), Arijana Čapko (studentkinja, Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu), Neda Veseličić (Brend Specijalista, Zlatiborac), Stefan Kurandić (student, Fakultet Organizacionih nauka) i Dunja Krznarić Milinković (Project manager, Novohem i MDMG invest-chem).

Za NAJpolaznika, uzimajući u obzir više kriterijuma, kao što su prisustvo na predavanjima, kvalitet rešenja poslovnog slučaja, ocene organizacionog tima, proglašena je Jovana Subotić (Zamenik urednika, Ringier Serbia).

Sve što IAA radi usmereno je, direktno ili posredno, na budućnost struke. AcademIAA je projekat koji bez ikakve sumnje već devet godina ispunjava svoju misiju da edukuje i usavršava vredne i talentovane mlade ljude. Više od 100 ljudi je uključeno u realizaciju programa – polaznici, koordinatori, predavači, organizacioni odbor, organizacioni tim, partneri AcademIAA. Zahvaljujem svima koji su i ove godine bili uz IAA i zajedno sa nama radili na najva\nijem zadatku, a to je unapređenje struke, rekla je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

Kao i do sada, program je podržao veliki broj partnera: A1 Srbija, Coca Cola, Rosa, Carlsberg Srbija, Garnier, Honor, Heineken, Imlek, Inspira grupa, McDonald’s, Neoplanta, Telekom Srbija, Atlantic Grand, Jaffa Crvenka, Štark, Zlatiborac, Alma Quattro, InStore i Advertiser Srbija. Zvanična agencija ovogodišnjeg programa – Ovations BBDO.

Izvor: InStore
Foto: IAA Serbia