Summi1
Summit2

BiH: Konzum i Mercator donirali više od 12.000 KM Udruženju "Srce za decu obolelu od raka"

DONACIJA

Podrška

10.12.2024

Kompanije Konzum i Mercator su, u okviru programa lojalnosti "Zverići 2", donirale 12.617 konvertibilnih maraka Udruženju "Srce za decu obolelu od raka".

Donirana novčana sredstva prikupljen su prodajom plišanih Zverića u Konzum i Mercator objektima, koja je trajala od 26. avgusta do 3. novembra. Kompanije su, za svakog od više od 120.000 kupljenih Zverića, odvojile deo prihoda za Udruženje.

Izuzetno smo srećni što svake godine uspevamo da osiguramo značajnu podršku mališanima u njihovoj borbi za ozdravljenje. Udruženje "Srce za decu obolelu od raka" je naš dugogodišnji partner u društveno-odgovornim projektima i uvek ćemo biti tu da im pomognemo u skladu sa našim mogućnostima. Naša poseta Roditeljskoj kući bila je prilika da mališanima unesemo malo radosti u svakodnevnicu. Posebnu zahvalnost upućujemo svim našim kupcima, koji su kroz podršku ovom programu omogućili da zajednički doprinesemo radu Udruženja i njihovoj plemenitoj misiji, rekao je Haris Arnautović, rukovodilac Službe marketinga kompanije Konzum.

Podsetimo, druga sezona programa "Zverići" uključivala je plišane igračke životinja koje se mogu pronaći u šumama, rekama i jezeriima širom Hrvatske, pa su tako najmlađi mogli da kupe vevericu Vicku, žabu Žogija, dabra Duda, divlju svinju Sofi, crvenu lisicu Lelu, kornjaču Kića i patka Pericu. Cilj programa jeste da skrene pažnju na važnost očuvanja biodiverziteta i ekosistema, kao i na prednosti boravka u prirodi, navodi kompanija.

Kompanije su u prethodnih šest godina organizovale slične akcije, pa su programu "Zverići" prethodili programi "Zdravoljupci", "Morsovci" i "Zumići", a u okviru svakog od ovih programa, donirana su sredstva za pomoć obolelim mališanima.

Izvor: InStore
Foto: Fortenova grupa