Summi1
Summit2

SAD: Pernod Ricard predstavio ograničenu seriju espreso martinija

AKTUELNO

Marketing

11.12.2024

Proizvođač je, u saradnji sa pevačicom Sabrinom Carpenter, pokrenuo novu kampanju inspirisanu Billboard pesmom pevačice "Espresso".

Kompanija je, kao zvanični sponzor "Short n’ Sweet" severnoameričke turneje na kojoj je trenutno Carpenter, lansirao ograničenu seriju Absolut i Kahlúa espreso martinija u čast ovog globalnog hita.

Absolut i Kahlúa  nastavljaju da grade nasleđe espreso martinija u partnerstvu sa Sabrinom Carpenter čija je umetnost u skladu sa prazničnom, živom energijom naših brendova. Kao što se vidi kroz njenu izuzetno uspešnu turneju, Sabrini nije strano okupljanje ljudi, i mi smo oduševljeni što smo deo stvaranja trenutka koji povezuje ljubitelje muzike i koktel entuzijaste, posebno tokom praznične sezone uz espreso martini, rekla je Caroline Begley, potpredsednica marketinga za brendove Absolut i Kahlúa.

Nije iznenađujuće koliko volim espreso, tako da sam veoma uzbuđena zbog ovog partnerstva i što mogu da podelim jedan od mojih omiljenih koktela sa svojim obožavaocima, rekla je pevačica.

Carpenter se, ovom ograničenom serijom, pridružila dugačkom spisku poznatih ličnosti sa kojima je Pernod Ricard sarađivao prethodnih godina, kao što su reperka Cardi B, pevači Olly Alexander i Burna Boy, glumica Salma Hayek i glumci Rami Malek i Aaron Taylor-Johnson.

Izvor: InStore
Foto: Pernod Ricard