Kroz partnerstvo, Lidl želi da još više zbliži sport i navijače i podigne svest o aktivnom načinu života i svežoj i održivoj ishrani, saopšteno je iz kompanije.
Sport je važan deo naše dugoročne posvećenosti zdravlju i svesnoj ishrani. Zadovoljstvo nam je što ove ciljeve podržavamo kroz izvanredne događaje kao što je EURO 2025 prvenstvo za žene. Ova takmičenja ne samo da pokazuju talente svetske klase – ona inspirišu ljude širom sveta da se kreću i vode aktivan stil života. Fudbal je igra za sve koja ruši barijere i ohrabruje ljude iz svih delova društva da sanjaju velike snove, uključe se i ostanu zdravi, rekao je Jan Bock, zamenik generalnog direktora Lidla.
Kao jedan od vodećih evropskih trgovaca, Lidl je idealan partner koji nam pomaže da energiju i uzbuđenje UEFA fudbalskih turnira prenesemo još široj publici. Oduševljeni smo što smo proširili naše uspešno partnerstvo sa Lidlom i što možemo zajedno da iskoristimo snagu fudbala da obezbedimo zdrav izbor za sve, rekao je Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA.
Podsetimo, Lidl je u septembru ove godine najavio da postaje zvanični partner UEFA Lige Evrope i UEFA Lige Konferencija u trajanju od tri godine, od 2024. do 2027.
Kroz partnerstvo sa UEFA EURO 2024, na kom je Lidl bio najvidljiviji brend tokom turnira, Lidl je dostigao broj od više od 16 miliona korisnika Lidl Plus aplikacije. Takođe, kompanija je ovom prilikom i podelila voće ljubiteljima fudbala na tribinama, u ukupnom iznosu od čak 91 tone.
Izvor: InStore
Foto: Harold Cunningham/UEFA