Ova usluga potvrđuje Carrefour-ovu posvećenost da kupcima pruži neuporedivu pogodnost i besprekorno iskustvo kupovine, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako objašnjavaju iz kompanije, dinamičan način života Dubaija stvorio je značajnu potražnju za non-stop uslugama dostave, posebno u kasnim noćnim i ranim jutarnjim satima. Naime, podaci su pokazali da se više od 65 odsto porudžbina šalje između 22:00 i 00:00 i 6:00 i 8:00.
Sa nedavnim ubrzanjem potražnje za digitalnim iskustvima, kupci nastavljaju da traže iskustva koja objedinjuju različite aspekte e-trgovine, istovremeno stavljajući snažnu naklonost ka pogodnosti – rađajući ono što nazivamo trgovinom pogodnosti. Sa Carrefour 24/7, mi objedinjujemo tri elementa za kojima potrošači žude – udobnost, širina asortimana i pristupačnost, rekao je Günther Helm, glavni izvršni direktor Majid Al Futtaim Retail-a.
Potrošači će, putem Carrefour aplikacije, moći da biraju između više od 10.000 proizvoda iz raznih kategorija kao što su sveži proizvodi, proizvodi za bebe, hrana za kućne ljubimce, proizvodi za ličnu negu, predmeti za domaćinstvo i još mnogo toga, kao i da osvajaju poene za svaku kupovinu.
Usluga je prvobitno lansirana u Dubai Marini, obuhvatajući naselja Palm Jumeirah, JBR, JVC, Al Barsha, i Emirates Hills, nakon čega je proširena i na Cetralni Dubai, a kompanija je najavila dodatna širenja u narednom periodu.
Izvor: InStore
Foto: Majid Al Futtaim Retail