Akcija je prvobitno lansirana 5. decembra, kada je uključivala 650 proizvoda, međutim, taj broj je u međuvremenu porastao na više od 900, rekao je Risteski.
U korpi se nalaze proizvodi 83 kompanije, po cenama nižim za barem 10 odsto, uključujući hleb, pecivo, žitarice, meso, mleko, ribu, kao i zamrznuti proizvodi i mnogi drugi.
Zamenik ministra privrede je apelovao na kompanije da dosledno poštuju akciju i pozvao građane da se, ukoliko imaju primedbe, jave Državnoj tržišnoj inspekciji.
Potrošači proizvode mogu da pronađu pod oznakom "Manje troškova, više za tebe" ("Помалку трошоци, повеќе за тебе"), a kampanja će trajati do 15. januara 2025. godine.
Podsetimo, Vlada Severne Makedonije je u septembru, na predlog Ministarstva privrede i rada, donela odluku da se bruto profitna marža nekih osnovnih prehrambenih proizvoda ograniči na 10%.
Na listi proizvoda pronašlo se 73 proizvoda koji su najzastupljeniji u potrošačkoj korpi građana, poput brašna, hleba, mleka, voće i povrće, testenine i ulje, a akcija je trajala do 31. oktobra.
Izvor: InStore