Kampanja, u kojoj glavnu ulogu nosi Troye Sivan, australijski pevač i novi brend ambasador Smirnoff votke, deo je šire kampanje brenda "WE DO WE" lansirane prošle godine, čiji je cilj da podstakne osećaj zajedništva i povezanosti.
Veoma smo uzbuđeni zbog novog partnerstva sa Troyeom, nekim ko zrači radošću i deli naš duh. Od trenutka kada smo prvi put razgovarali sa njim i njegovim timom znali smo da će ovo biti nešto zaista posebno jer delimo strast prema zabavi, okupljanju ljudi i ne shvatanju samih sebe previše ozbiljno, rekla je Stephanie Jacoby, senior globalna potpredsednica votka brendova u kompaniji Diageo.
"WE DO WE" kampanja inspirisana je istraživanjem kompanije koje je otkrilo da 79% mladih uzrasta od 18 do 29 godina oseća da su njihove emocionalne veze slabije u poređenju od pre nekoliko godina.
Kampanja "Go OFF" uključivaće sadržaj na društvenim mrežama, OOH oglašavanje, kao i posebne aktivacije za potrošače, osim čega će brend takođe podržati pevača na njegovoj turneji koja će obuhvatiti Australiju i Novi Zeland. Fanovi pevača u ovim zemljama imaće tako priliku da prisustvuju ekskluzivnim Smirnoff after žurkama, na kojima će biti i Sivan.
Izvor: InStore
Foto: Diageo