Prilagođena EBITDA, u lokalnoj valuti, iznosila je 143 miliona evra, što je pad od 5,9% u odnosu na godinu dana ranije kada je iznosila 152 miliona evra.
Kada se u obzir uzme uticaj kursa, prilagođena EBITDA je u ovom periodu porasla za 13 miliona evra.
Kompanija je u oktobru ove godine takođe otvorila treći centar za rad sa B2B klijentima u Rusiji, povećavši broj klijenata na 380.000. U narednom periodu je planirano otvaranje sličnih objekata i u drugim gradovima u kojima je prisutan lanac.
Na nivou grupe, prijavljena prodaja je na godišnjem nivou porasla za 1,6% na 31 milijardu evra. Kako objašnjavaju iz kompanije, prodaja je bila pod snažnim uticajem negativnih efekata valute, posebno u Rusiji i Turskoj. Međutim, svi segmenti poslovanja doprineli su rastu prodaje. Prodaja u prodavnicama porasla je za 2,3% na 22,9 milijardi evra, dok je korigovana EBITDA opala na 1,05 milijardi evra u ovom periodu, što je za 67 miliona evra manje u odnosu na isti period godinu dana ranije.
Kada je u pitanju finansijska 2024/25. kompanija očekuje rast prodaje u rasponu od 3% do 7%, kao i blagi rast prijavljene EBITDA.
Izvor: Retail.ru
Foto: Metro