U kompaniji Delhaize Serbia posvećeni smo unapređenju održivog razvoja i brizi za životnu sredinu, a ovaj projekat predstavlja još jedan korak ka ostvarenju naših ciljeva. Kroz saradnju sa kompanijom Sekopak, želeli smo da podstaknemo mališane i njihove porodice da razumeju značaj pravilnog upravljanja otpadom, recikliranja i očuvanja prirode. Verujemo da samo zajedničkim naporima možemo izgraditi zdraviju budućnost za sve generacije i ponosni smo što smo deo ove inicijative koja edukaciju spaja sa zabavom, izjavila je Maja Mandić, menadžer za bezbednost proizvoda i zaštitu životne sredine kompanije Delhaize Serbia.
Generalna direktorka kompanije Sekopak Violeta Belanović izrazila je veliko zadovoljstvo partnerstvom i odzivom najmlađih na organizovane aktivnosti.
Kroz zabavne i edukativne sadržaje, cilj ove inicijative bio je da mališani i njihovi roditelji zajedno shvate važnost očuvanja prirode i da kroz igru doprinesu stvaranju čistije budućnosti za sve. Ovaj projekat je primer kako zajedničkim delovanjem možemo dati doprinos kreiranju održivih navika poput reciklaže ambalažnog otpada. Verujemo da edukacija kroz igru ima moć da inspiriše najmlađe generacije da razviju zdrave navike od najranijeg uzrasta. Zato ćemo nastaviti da ulažemo u projekte koji povezuju porodice i zajednice u cilju zaštite naše planete, izjavila je Belanović.
Kreativne radionice su se odvijale u posebno pripremljenoj kućici na platou ispred šoping centra. U okviru radionica, mališani su imali priliku da uče o reciklaži, kao i da ukrašavaju cegere i drvene ukrase za novogodišnju jelku, koje su mogli poneti sa sobom kao uspomenu ili ukras na sopstvenoj jelki. Takođe, deci su na raspolaganju bile edukativne knjižice koje su mogli da popunjavaju na licu mesta ili ih nositi kući za dodatnu zabavu.
Posebno iznenađenje u okviru aktivacije bila je poseta Deda Mraza, koji se u subotu 28. decembra, pridružio prazničnoj atmosferi, a Maxi je tom prilikom mališane obradovao simboličnim poklonima.
Izvor: InStore
Foto: Andrej Nihil