Kako prenose lokalni mediji, otvaranje prodavnice je izazvalo ogromno interesovanje kod potrošača, što je dovelo do velikih gužvi i čak stajanja u redovima ispred same prodavnice radi kupovine.
Interesovanje kupaca za outlet je bilo zaista veliko i potražnja za ovim načinom prodaje premašila je naša očekivanja. Iz tog razloga smo se opredelili za konkretne mere, kao što je servis koji prati poštovanje maksimalnog vremena parkiranja od 120 minuta. Istovremeno, primećujemo da se broj posetilaca postepeno smanjuje. Pretpostavljamo da će se pojačano interesovanje nastaviti do kraja januara, ali bi situacija trebalo postepeno da se popravlja, rekla je Eliška Froschová Stehlíková, potparolka Lidla za Blesk.
Asortiman prodavnice se menja svake nedelje, a cilj je, kako navode iz kompanije, stvaranje stabilnog kanala prodaje za robu koja treba da napravi mesta za nove promocije u redovnim prodavnicama.
Trgovac je slične prodavnice već uspešno otvorio u Mađarskoj, Portugalu i Španiji.
View this post on Instagram
Izvor: Blesk
Foto: Lidl