Summi1
Summit2

Nemačka/Italija: Casalasco preuzima Knorr sosove za testeninu od Unilevera

POSLOVANJE

Svet

14.01.2025

Unilever je saopštio planove za prodaju sosova za testeninu svog brenda Knorr italijanskom proizvođaču hrane Casalasco.

Knorr je nemački brend osnovan 1838. godine. Od 2000. godine, kada je Unilever kupio Best Foods, nalazi se u vlasništvu britanske kompanije. 

Casalasco, poznat po brendovima kao što su Pomi, Pomito i De Rica, specijalizovan je za proizvode od paradajza i ostvario je promet od 630 miliona evra u 2023.

Kako piše portal RetailDetail, Casalasco će preuzeti Knorr linije Tomato al Gusto i Speciale al Gusto. Unilever će, u periodu od dvanaest meseci, i dalje moći da proizvodi ove sosove i koristi marku Knorr, nakon čega će proizvodnju preuzeti italijanska kompanija.

Za distribuciju u Nemačkoj, kompanija će sarađivati sa Hengstenbergom, liderom na tržištu u segmentu paradajza poznatim po brendu Oro di Parma. 

Podsetimo, kompanija je nedavno saopštila da prodaje brendove Unox i Zwan kompaniji Zwanenberg Food Group. Holandski Unox i belgijski Zwan su deo portfolija kompanije skoro 100 godina, ali zahtevaju poseban lanac snabdevanja, model nabavke i skup tehnoloških i razvojnih mogućnosti, što ih čini manje skalabilnim.

Kako objašnjavaju iz kompanije, Unilever želi da izoštri svoj portfolio hrane za dugoročni rast i skalabilnost, fokusirajući se na brendove u kategorijama kao što su dodaci za kuvanje, mini obroci i začini. 

Izvor: RetailDetail
Foto: Knorr/Unilever