U okviru kampanje, Cockta je postavila postere širom Ljubljane, na kojima su prolaznici mogli da napišu svoje novogodišnje odluke, ali na jedan neuobičajen način.
Naime, umesto postavljanja odluke u formi "U 2025. ću...", brend je prolaznicima zadao postavku "U 2025. neću...". Kako objašnjavaju, novogodišnje odluke često umeju da budu mač sa dve oštrice jer, osim što mogu da nas motivišu, takođe sa sobom nose i pritisak ispunjivanja tih odluka.
Zašto bismo pisali dugačke liste stvari koje treba da postignemo? Zašto moramo da postavljamo ciljeve koji će nam promeniti život? Sasvim je u redu izabrati da se ne takmičimo sa drugima i da živimo život bez pritiska, autentično i sopstvenim tempom, poručuju iz kompanije, dodajući da je, u mesecu zasićenom ambicioznim ciljevima, neizbežnim tradicijama i savršenim praznicima, Cockta okrenula leđa ustaljenim normama i podstakla ljude da sami odluče kakva će im biti 2025. godina.
Kampanja je, osim postera na ulicama glavnog grada, uključivala i aktivaciju na društvenoj mreži Instagram, gde je brend takođe pozvao pratioce da podele svoje novogodišnje odluke.
Izvor: Marketing Mreža
Foto: Cockta/Atlantic Grupa