Fokus je, kao i uvek, bio na predstavljanju lokalno-relevantnih novina i tendencija, umesto globalnih predviđanja koja često nisu primenjiva na domaćim tržištima. Uvid u nadolazeća dešavanja dali su autori i autorke sa četiri regionalna tržišta - Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Zahvaljujući saradnicima iz agencija 404, Boiler powered by Degordian, Cvoke, Effect Agency, Play Team, Sidera i drugim, trendovi.co čine svojevrstan komunikacione industrije vodič za 2025.godinu, ali i šire.
Sa istim zadatkom, informisati čitaoce o ključnim novinama koje će oblikovati narednu poslovnu godinu, Trendovi su okupili profesionalce iz oblasti komunikacija, tehnologije, advertajzinga, PR-a, employer brandinga, dizajna, ljudskih resursa, retaila i mnogih drugih. Sadržaj novog izdanja možete već sada potpuno besplatno čitati na portalu trendovi.co, a novina je da će ovo izdanje tokom narednih mesec, dva biti ažurirano novim tekstovima i autorima.
Osim pomenutih, iza tekstova stoje i autori i autorke iz agencija Pioniri i Experiment, portala Netokracija, agencija Represent Communications i Smart Plus Research.
Kristina Grubač i Jovana Tomić su, ispred Obrt teama, obradile teme komunikacija i HR trendova u 2025, dok je Empple bio zadužen za uvid u vrlo aktuelnu temu employer brandinga. Gastro & travel trendove obradio je Nikola Milović (The Bristol Belgrade), Una Zabunov ispred Telekoma Srbija dala je viđenje TELCO industrije u 2025, a fotograf Dušan Milenković svojim tekstom odlično će vas pripremiti za ovu oblast.
Projekat je od samog starta potpuno nekomercijalne prirode, odnosno ima za cilj da industriji, ali i široj biznis zajednici pokloni uvid u kretanja i tendencije u novoj godini iz različitih oblasti.
Tekstovi na portalu su dostupni tokom cele godine, a sav sadržaj moguće je takođe čitati i na slovenačkom jeziku.
Ilustracija: Pioniri