Na događaju koji je okupio stručnjake, influensere i brojne goste vođeni su razgovori o uticaju društvenih mreža i okoline na mentalno zdravlje, izazovima u prihvatanju sebe i značaju razumevanja različitosti.
U društvu koje nas često oblikuje prema svojim standardima, želimo da podstaknemo ljude da prigrle svoju jedinstvenost. Cilj kampanje je da razbijemo mitove o savršenstvu i promovišemo zdrave odnose prema sebi i drugima, bez obzira na godine, pol ili izazove, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Jedan od centralnih trenutaka večeri bio je panel na temu autentičnosti i prihvatanja sebe. Psihijatri, influenseri i gosti razgovarali su o tome kako moderno okruženje i društvene mreže oblikuju percepciju sopstvene vrednosti i utiču na mentalno zdravlje, posebno mladih koji su pod najvećim pritiskom digitalne kulture. Istaknuto je da stalna izloženost idealizovanim sadržajima može da naruši naše samopouzdanje, ali da, s druge strane, društvene mreže mogu da postanu alat za promovisanje pozitivnih vrednosti poput različitosti i inkluzije. Prisutni su aktivno doprineli diskusiji deleći lična iskustva, a atmosfera dijaloga odisala je zainteresovanošću za ovu temu i pokazala je da su ljudi željni prostora za ovakav razgovor.
Kao kompanija, želeli smo da ovo ne bude samo kampanja već da kreiramo pokret usmeren na društvo u kom su autentičnost, različitost i mentalno zdravlje temelj zajedništva, zaključila je Jovanović Mitić, naglasivši da dm ostaje pokretač pozitivnih promena u savremenom društvu.
U okviru kampanje, na prometnim gradskim lokacijama postavljena su ogledala sa heštegom potpunoja, kako bi inspirisala prolaznike da prepoznaju i prihvate svoju autentičnost.
Kampanja #potpunoja ostavlja snažnu poruku: biti svoj u svetu punom očekivanja nije slabost, već je najveća snaga, poručuju iz kompanije.
Izvor: InStore
Foto: dm drogerie markt Srbija