Povodom lansiranja akcije, Vero je posetio zamenik ministra za ekonomiju Marjan Risteski, koji je proverio kako se kampanja sprovodi i kakve će efekte imati na budžet domaćinstava.
On je pozdravio ovu odluku i uputio apel svim proizvođačima, dobavljačima i marketima da slede ovaj primer i pokažu svoju društvenu odgovornost tako što neće podizati cene proizvoda iz novogodišnje korpe, kao i ostalih osnovnih proizvoda.
Petar Denkovski, direktor Vera, istakao je da kompanija na ovaj način želi da pomogne i doprinese stabilizaciji cena osnovnih proizvoda u korist potrošača i građana.
Među 100 proizvoda sa zamrznutim cenama nalaze se osnovni prehrambeni proizvodi, sredstva za domaćinstvo i proizvodi za ličnu higijenu.
Osim ovih proizvoda, u Vero marketima ostaju i snižene cene proizvoda iz novogodišnje korpe, a biće organizovane i dodatne akcije i promotivne aktivnosti.
Izvor: InStore
Foto: Vero