U okviru partnerstva, Molson Coors će preuzeti ekskluzivna prava na komercijalizaciju Fever-Tree-ovog asortimana tonika, piva, koktela i drugih proizvoda u SAD. Takođe će biti odgovoran za zajedničku proizvodnju, marketing, prodaju i distribuciju ovog brenda u SAD.
Ovaj potez predstavlja značajan korak napred u strateškoj ambiciji kompanije Molson Coors da izgradi sveobuhvatan portfolio pića prilagođen širokom spektru potrošačkih preferencija, kako za tradicionalne prilike konzumiranja alkohola, tako i za bezalkoholne alternative, navodi se u saopštenju kompanije.
Već smo ostvarili napredak u ovom segmentu, a novo partnerstvo predstavlja značajnu prekretnicu jer Fever-Tree postaje najnoviji i najveći bezalkoholni brend u našem portfoliju. SAD su naše najveće globalno tržište po prihodima, kao i za Fever-Tree, zbog čega smatramo da ovo partnerstvo pruža veliku priliku našim timovima da dodatno izgrade uspeh koji je Fever-Tree već postigao. Naši kupci su tražili upravo ovakav brend od nas, i uz pomoć obima, jakih partnera i stručnosti našeg tima, siguran sam u svetlu budućnost Fever-Tree-a kao dela naše rastuće ponude bezalkoholnih pića u SAD, rekao je Gavin Hattersley, izvršni direktor kompanije Molson Coors.
Osnovan u Velikoj Britaniji 2004. godine, Fever-Tree je postao lider u rastućem premijum segmentu. Na američkom tržištu, koje je Fever-Tree-ovo najveće globalno tržište po prihodima, brend je uspešno iskoristio svoju prednost kao pionir u industriji i postao broj jedan u kategorijama tonika i đumbir piva.
Molson Coors planira da dodatno izgradi Fever-Tree-ovu poziciju u SAD koristeći svoje ključne prednosti, komercijalni obim i stručnost u lancu snabdevanja kako bi proširio distribuciju, povećao svest o brendu i stvorio jake temelje za dugoročni rast na ovom tržištu.
Kao deo partnerstva i odraz dugoročnog fokusa Molson Coors-a na ovu priliku, kompanija je pristala da preuzme 8,5% udela u kompaniji Fever-Tree Drinks plc, čime će postati drugi najveći akcionar ove kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Business Wire