Razgovarala: Milica Milutinović, milica@instore.rs
Kako Vladan Imperl, CTO (chief technical manager) u kompaniji RCL navodi, jedan od ključnih proizvoda u njihovom portfoliju je njihov POS sistem, koji je dizajniran da poboljša efikasnost poslovanja u maloprodaji, podržavajući korisnike u svim aspektima prodaje – sa posebnim akcentom na integracije sa širim poslovnim sistemima. Objašnjava nam da su razvili i napredne alate za upravljanje maloprodajom, kontrolu zaliha, optimizaciju asortimana, koji sa njihovim ERP (Enterprise Resource Planning) sistemom omogućavaju jedinstven pogled na sve poslovne procese.
Kako vaša rešenja doprinose povećanju efikasnosti i optimizaciji poslovnih procesa u maloprodaji robe široke potrošnje?
Naša rešenja direktno doprinose povećanju efikasnosti i optimizaciji poslovnih procesa kroz automatizaciju i integraciju ključnih funkcionalnosti. POS sistem omogućava brzo i jednostavno obračunavanje transakcija, smanjujući greške prilikom naplate i koristi napredne akcije. U isto vreme, naš softver za upravljanje zalihama automatski ažurira podatke u realnom vremenu, čime se minimiziraju greške i optimizuje nivo zaliha.
Naš ERP sistem povezuje sve poslovne funkcije – od nabavke do prodaje, omogućavajući boljie praćenje performansi, optimizaciju troškova i lakše donošenje strateških odluka. Sve ove karakteristike omogućavaju preduzećima da smanje operativne troškove i poboljšaju produktivnost.
Na koji način vaša IT rešenja mogu poboljšati korisničko iskustvo u maloprodaji robe široke potrošnje?
Korisničko iskustvo je ključni faktor u maloprodaji, a naši proizvodi su dizajnirani sa time kao primarnim ciljem. Naš POS sistem ne samo da ubrzava proces kupovine, već nudi i personalizovane opcije, kao što su loyalty programi, promocije i fleksibilnost u metodama plaćanja, što doprinosi boljoj interakciji sa kupcima. Takođe, naši sistemi omogućavaju bolje praćenje potrošnje i predviđanje potražnje, što omogućava bržu i precizniju uslugu krajnjim korisnicima. Integracija sa CRM (Customer Relationship Management) sistemima daje dodatnu prednost u personalizaciji usluga i komunikaciji sa kupcima, čineći da svaki kontakt sa brendom bude jedinstven i relevantan za korisnike.
Naša filozofija je da kroz inovacije i stalno unapređenje omogućimo našim korisnicima da postignu održiv rast i uspeh u dinamičnom poslovnom okruženju. |
Koji su ključni izazovi sa kojima se suočavate u svojoj industriji, i kako ih uspešno prevazilazite?
U industriji maloprodaje, jedan od najvećih izazova je brzina promena u tehnologiji i potrebama tržišta. Digitalna transformacija se ubrzava, a preduzeća moraju da se prilagode novim tehnologijama, automatizaciji i promenama u ponašanju potrošača. Kako bismo uspešno prevazišli ove izazove, kontinuirano unapređujemo naše proizvode i implementiramo najnovije tehnološke trendove. Naš pristup temelji se na stalnom istraživanju tržišta i adaptaciji proizvoda prema potrebama korisnika. Takođe, pružamo obuku i podršku korisnicima kako bi lakše usvojili i integrisali nova rešenja u svoje poslovanje.
Možete li da nam otkrijete neke od vaših poslovnih planova budućnost?
Gledajući u budućnost, naš cilj je dalje širenje portfolija i implementacija još naprednijih rešenja koja integrišu veštačku inteligenciju i mašinsko učenje u poslovne procese. U planu imamo razvoj naprednih analitičkih alata koji će omogućiti preduzećima da bolje predviđaju tržišne trendove i ponašanje kupaca, čime će dodatno unaprediti njihovu konkurentnost na tržištu. Takođe, posvećeni smo internacionalnoj ekspanziji, pružanju rešenja na novim tržištima i unapređenju integracija sa globalnim platnim sistemima i maloprodajnim mrežama. Naša filozofija je da kroz inovacije i stalno unapređenje omogućimo našim korisnicima da postignu održiv rast i uspeh u dinamičnom poslovnom okruženju.