Kroz Zverići 2 loyalty program, kompanija Mercator-S nagrađuje sve svoje verne kupce omogućavajući im da uz svakodnevnu kupovinu ostvare dodatne popuste, obraduju svoje mališane plišanim igračkama i omoguće im da kroz igru i zabavu nauče važne lekcije o prirodi koja nas okružuje - u kojoj svi zajedno živimo i o kojoj moramo da vodimo računa, navodi se na vebsajtu kompanije.
U periodu od 3. februara do 27. aprila, potrošači će u svim Idea, Roda i Mercator prodavnicama moći da sakupljaju nalepnice koje im omogućavaju kupovinu omiljenog Zverića.
Druga sezona projekta donosi i nove likove, uključujući riđu vevericu Micu, zelenog žapca Žakija, evropskog dabra Vasu, divljeg patka Srleta, crvenu lisicu Laru, ženku divlje svinje Duki i kornjaču Mikija.
Osim plišanih igračaka Zverića, najmlađi će takođe imati priliku da sakupljaju sličice i popunjavaju interaktivni album, u kom će moći da saznaju više informacija o ovogodišnjim Zverićima.
Izvor/Foto: Idea/Mercator-S