Summi1
Summit2

Belgija: Colruyt predstavio više od 100 novih biljnih proizvoda

ODRŽIVOST

PL

19.02.2025

Grupa je lansirala novi asortiman Boni Plan’t, u okviru svoje privatne robne marke Boni, koji uključuje više od 100 proizvoda na biljnoj bazi.

Asortiman uključuje širok spektar proizvoda, od biljnih napitaka i deserata do konzervirane hrane i mesnih alternativa i odgovara potrebama vegetarijanaca, vegana i fleksitarijanaca.

Primetili smo da je ljudima još uvek teško da se snađu u asortimanu biljnih proizvoda u supermarketima. Sa našim asortimanom Boni Plan’t, želimo da inspirišemo kupce i pokažemo im da je uz male promene i postepene korake lakše usvojiti biljnu ishranu, rekla je Ilka Lannau, direktorka privatne robne marke u Colruyt Grupi.

Kompanija će u narednom periodu lansirati još proizvoda, uključujući puter od kikirikija, biljni parmezan i razne jogurte na biljnoj bazi.

Lansiranje novog asortimana je u skladu sa strategijom održivosti Colruyt grupe, koja uključuje cilj da do 2028. godine 60% prodatih proteina bude na biljnoj bazi.

Iz kompanije navode da je u budućnosti cilj da se asortiman dodatno proširi, zbog čega će Colruyt nastaviti da prati potrebe potrošača i trendove na tržištu.

Izvor: InStore
Foto: Colruyt Group