Asortiman uključuje širok spektar proizvoda, od biljnih napitaka i deserata do konzervirane hrane i mesnih alternativa i odgovara potrebama vegetarijanaca, vegana i fleksitarijanaca.
Primetili smo da je ljudima još uvek teško da se snađu u asortimanu biljnih proizvoda u supermarketima. Sa našim asortimanom Boni Plan’t, želimo da inspirišemo kupce i pokažemo im da je uz male promene i postepene korake lakše usvojiti biljnu ishranu, rekla je Ilka Lannau, direktorka privatne robne marke u Colruyt Grupi.
Kompanija će u narednom periodu lansirati još proizvoda, uključujući puter od kikirikija, biljni parmezan i razne jogurte na biljnoj bazi.
Lansiranje novog asortimana je u skladu sa strategijom održivosti Colruyt grupe, koja uključuje cilj da do 2028. godine 60% prodatih proteina bude na biljnoj bazi.
Iz kompanije navode da je u budućnosti cilj da se asortiman dodatno proširi, zbog čega će Colruyt nastaviti da prati potrebe potrošača i trendove na tržištu.
Izvor: InStore
Foto: Colruyt Group