IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
03.07.2019.

AKTUELNO

Always i Delhaize pokrenuli novu akciju

Kupovinom bilo kog pakovanja Always uložaka u Delhaize objektima (Maxi, Tempo ili Shop&Go) od 1. jula do 31. jula 2019., P&G će dati donaciju ženskim, sportskim, tinejdž klubovima u Srbiji. Prvi na redu će biti ženski košarski klubovi Novosadska ŽKA i ŽKK Radivoj Korać.

Podaci iz istraživanja brenda Always o pubertetu i samopouzdanju pokazuju da će do kraja puberteta polovina ispitanih devojčica (51%) napustiti sport. Mnoge studije su otkrile da je kontinuirano učešće u sportu veliki doprinos samopouzdanju devojaka, na bilo kom nivou. Međutim, uprkos poznatim benefitima, devojčice još uvek navode da se ne osećaju kao da pripadaju sportu. Štaviše, 67% devojaka smatra da ih društvo ne ohrabruje da se bave sportom.

Iz ugla trenera samopouzdanje u sportu se gradi kod devojčica kroz odgovornost,organizovanje vremena,usvajanje radnih navika,timski duh,pobedu i poraz. Devojčice koje se bave sportom imaju razvijenu sportsku i socijalnu inteligenciju, a samim tim kroz trenažni i takmičarski proces razvijaju i samopouzdanje koje ih motiviše za dalje napredovanje u sportu i životu, istakla je Dejana Cvjetan, trener ženskog košarkaškog kluba, Novosadska ŽKA.

Always studija o pubertetu i samopouzdanju:
• Do 17 godine, odnosno kraja puberteta, više od polovine(51%) devojaka odustane od sporta.
• 7 od 10 devojaka koje odustanu od sporta tokom puberteta osećaju da im nije mesto u sportu.
• Samo 1/3 devojaka misli da društvo podržava devojke da se bave sportom.
• Tri najvažnija benefita koje devojke pronalaze u bavljenju sportom su povećanje samopouzdanja (62%), timski duh (64%) i liderske veštine (54%).

-