IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
25.09.2020.

DOGAĐAJI

Delhaize Serbia na onlajn panelu „Važno je da znamo šta jedemo“

Kompanija Delhaize Serbija učestvovala je na onlajn panelu „Važno je da znamo šta jedemo“ koji je održan u okviru 21. Festivala zdravlja Beograd.

Prema sprovedenim istraživanjima, više od 70 odsto ispitanika povremeno čita deklaracije kod određene vrste proizvoda ili kada traži informacije o određenom nutrijentu, gotovo 15 odsto ispitanika redovno čita deklaracije na proizvodima.

Istovremeno, i trgovinski lanci nastoje da u svojoj ponudi obezbede što širi asortiman nutritivno kvalitetnijih proizvoda, ali i da kroz dodatne svakodnevne kontrole i sisteme nutritivnog obeležavanja proizvoda kupcima olakšaju odluku o kvalitetnijoj i izbalansiranoj ishrani.

Tako je kompanija Delhaize Serbia, kako bi svojim kupcima koji teže izbalansiranoj ishrani olakšala izbor namirnica, omogućila dodatni nutritivni sistem obeležavanja proizvoda Nutri-Score na proizvodima privatne robne marke.

Kako su saopštili iz kompanije, dodatno ulažu značajne napore kako bi kupcima pružila sve relevantne informacije i u potpunosti ih upoznala sa lancem snabdevanja i praćenjem proizvoda „od njive do trpeze“.

Delhaize Serbia kao članica globalne kompanije Ahold Delhaize ima jasno definisane kriterijume i zahteve koje treba da ispune naši proizvodi, ali i njihovi proizvođači u pogledu bezbednosti, kvaliteta i održivosti. Želimo da ispratimo i iskontrolišemo sve ključne činjenice koje mogu biti važne potrošačima, a na prvom mestu bezbednost i kvalitet naših proizvoda. Važno nam je zadovoljstvo naših kupaca. Želimo da budu sigurni u sistem bezbednosti i kvaliteta, da su proizvodi proizvedeni na socijalno odgovoran način i da se poštuju održivi principi kako bi se zaštitili priroda i okruženje, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica pravnih poslova i zaštite resursa kompanije Delhaize Serbia.

Dodaje da su prethodne godine uveli i audite dobrobiti životinja za farmere i proizvođače mesa i jaja. Primenom ovih audita kontrolišu, između ostalog i veterinarsku negu, način ishrane, uslove u kojima se gaje životinje, način njihovog transporta.

Praktično, imamo sve relevantne informacije kojima garantujemo da naši kupci znaju šta kupuju i da su to bezbedni i kvalitetni proizvodi. Kada govorimo posebno o piletini i jajima koji se mogu pronaći u našim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama pod našom privatnom robnom markom, u potpunosti imamo pokrivenu transparentnost. U praksi to znači da imamo sve informacije koje su važne našim potrošačima – kontrolišemo čitav lanac proizvodnje i snabdevanja, od primarnih farmera, transporta životinja, proizvodnih objekata, našeg Distributivnog centra, pa sve do naših prodavnica, gde se proizvod isporučuje krajnjem kupcu, poručila je Jević Gledović.

izvor: InStore

foto: Delhaize Serbia

-