IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
02.07.2019.

NAGRADE

Dva priznanja u Kanu za kampanju Try not to hear this

Kompanija Coca-Cola je osvojila dve nagrade za jedinstvenu kampanju kojom slika dobija svoj zvuk u glavama posmatrača

Kompanija Coca-Cola dobitnik je zlatnog i bronzanog lava u Kanu za marketinšku kampanju pod nazivom „TRY NOT TO HEAR THIS”. Ideja ove kampanje koja se našla u magazinima, novinama i na bilbordima širom Evrope, bila je da obožavaoci probaju da ne čuju i ne zamisle dobro poznate zvuke koji su povezani sa slikama koje gledaju - otvaranje Coca-Cola limenke ili flašice i čuvene mehuriće.

Svi znamo da je Coca-Cola posebna i da ima ’to nešto’ što je čini najpopularnijim pićem na svetu. U ljudima izaziva poseban osećaj, ali im je teško da ga opišu, verovatno zbog toga što je to kombinacija svega onoga što ona za nas predstavlja: spoj trenutaka uživanja i posebnih rituala. Mi smo samo prikazali Coca-Colu iz „prvog lica“, a sve ostalo je došlo od posmatrača koji su tu sliku videli. Sva magija našeg brenda je došla od ljudi samih, izjavila je Milica Vulićević - Basorović, Brand Director Coca-Cola TM, C&E Europe Business Unit.

Kampanja je realizovana u saradnji sa marketinškom agencijom David iz Majamija, a sprovedena je širom Evrope.

-