IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
23.04.2019.

ISTRAŽIVANJE

Facebook prvi put zabeležio pad, Instagram i dalje raste

Istraživanje je i prvi put zabeležilo korisnike društvene mreže Tik Tok, ali i rast broja korisnika Snapchata...

Interesovanje za društvene mreže iz godine u godinu je sve veće, a promene koje se odnose na njihovo korišćenje su toliko brze da su postale svakodnevne i utiču na komunikaciju kompanija i brendova sa potrošačima.

Social Serbia 2019 istraživanje, treću godinu zaredom, sprovela je agencija Pioniri u saradnji sa agencijom Smart Plus Research sa ciljem da dobijemo uvid u broj korisnika društvenih mreža u Srbiji, navike korišćenja i njihove stavove prema oglašavanju na njima. Istraživanje je sprovedeno tokom marta ove godine na reprezentativnom uzorku od 1000 članova online populacije u Srbiji starosti od 13 do 64 godine.

Sa višegodišnjim uvidom u promene i pomeranja koja su se desila u domenu društvenih mreža i upotrebe interneta, istraživanje je potvrdilo trendove koji su stabilni poslednjih godina - Instagram i dalje raste, a primetan je i rast platformi za dopisivanje – Vibera, WhatsAppa i Facebook Messengera, ali i pojava nekih novih. Nasuprot nešto drugačijim tendencijama prošlih godina, ove godine zabeleženo je i jačanje poverenja u influensere, ali i prvi put pad Facebooka u Srbiji od 4%.

Istraživanje je i prvi put zabeležilo korisnike društvene mreže Tik Tok, pretežno interesantne mlađoj ciljnoj grupi, njih 3%, ali i rast broja korisnika Snapchata od skoro 29% u odnosu na prošlu godinu.

Kompletno istraživanje pročitajte u majskom izdanju InStore magazina

-