IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
21.05.2019.

FMCG BRAND FORUM - 23. maj 2019.

FMCG BRAND FORUM - iskoristite poslednji trenutak za prijavu!

Blizu 300 učesnika iz domaćih i regionalnih kompanija biće deo najveće regionalne konferencije o marketingu brendova u sektoru robe široke potrošnje!

Konferencija o marketingu brendova u sektoru robe široke potrošnje biće održana 23. maja 2019. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, u organizaciji InStore magazina.

Šta je zajedničko kompanijama Coca-Cola, Ferrero, Google, Mercator, Henkel, Destilerija Krstić, Delhaize Serbia, Mercator, Nielsen, Direct Media, Futro, Ovation, Nedeljnik i NIN?

Njihovi predstavnici dolaze u Beograd iz različitih delova sveta sa najnovjim podacima o tržištima, medijskim trendovima, proizvodnim inovacijama, kreiranju digitalnih sadržaja i razumevanju i monetizaciji podataka kojima raspolažemo.

Konferencija će i ove godine okupiti više od 300 učesnika iz domaćih i regionalnih kompanija na pozicijama direktora, direktora marketinga, menadžera marketinga, brend menadžera i menadžera kategorija u ritejl sektoru i sektoru robe široke potrošnje, kao i agencije, finansijske stručnjake, konsultante i prateću industriju.

Tomislav Čizmić, predsednik Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca Mercator i keynote govornik na ovogodišnjem skupu, daće svoj pogled na budućnost razvoja lokalnih, nacionalnih i regionalnih brendova.

Ljuba Grujić, međunarodni keynote govornik i generalni direktor kompanije Coca-Cola za tursko tržište govoriće o novom i bržem talasu inovacija.

Konferenciju će otvoriti Nenad Krstić, legendarni košarkaški reprezentativac i NBA igrač, a sada vlasnik i osnivač Destilerije Krstić i rakijskog brenda Troglav.

Na posebnoj panel diskusiji o vrednosti i usmeravanju marketinških budžeta na štampana izdanja danas učestvovaće Milan Ćulibrk (glavni i odgovorni urednik, NIN) i Veljko Lalić (glavni i odgovorni urednik, Nedeljnik).

Kompletan program i prijave na stranici
www.fmcg-brandforum.com

-