IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
16.10.2020.

FMCG Brand Forum ONLINE

FMCG Brand Forum ONLINE 29. oktobra 2020: Kako izgraditi narednu generaciju marketera u svetu koji se stalno menja?

Najavljujemo govornike: Ana McMahon General Manager - Consumer Products Division, L'Oréal Adria - Balkan

Više nego ikad, u centru pažnje su brendovi. Njihov odgovor na trenutnu krizu uticaće na percepciju potrošača u godinama koje dolaze. BESPLATNO nam se pridružite na konferenciji -FMCG Brand Forum- i istražite izazove i mogućnosti za brend i marketing u ova vremena bez presedana.

Najavljujemo međunarodnu keynote govornicu!

Ana McMahon, General Manager - Consumer Products Division, L'Oréal Adria - Balkan

-
O prezentaciji

U L’Orealu uvodimo organizacione promene koje smo nazvali Marketing 3.0. Suština tih promena je naša težnja da budemo što fleksibilniji da bismo se brzo i lako prilagodili svim promenama u našem okruženju, naročito u oblasti digitala, i da bismo mogli na najbolji način da odgovorimo na potrebe naših potrošača. U svom izlaganju ću se fokusirati na to kako gradimo narednu generaciju marketara u svetu koji se stalno menja i kako se mi kao organizacija adaptiramo da bismo pratili nove marketing kodove.

Takođe ću da podelim način na koji sam ja doživela naše talente i naše tržište dolazeći iz inostranstva, gde sam provela skoro 24 godine. Govoriću o tome koje su najveće razlike i koje stvari su me ovde iznenadile, ali i kako da nastavimo da razvijamo sve dobro i pozitivno na našem tržištu.

_

O predavaču

Ana McMahon, poreklom iz Srbije, studije je zavrsila u SAD-u, gde je i ostala da živi i radi. Godine 1992. otišla je na Univerzitet, hemičar je po zanimanju, ali se na postdiplomskim studijima prebacila na marketing i marketinška istraživanja.

Počela karijeru u kompaniji Information Resources Inc. za PepsiCo, a onda je prešla u Unilever, gde je radila 11 godina u Čikagu, Londonu i Tokiju, nakon čega je prešla u L’Oreal. Godine 2014. se pridružila L’Orealu u SAD-u, u međunarodnom marketing odeljenju Garniera u Njujorku, gde je bila oko godinu dana i onda se pridružila Diviziji za profesionalne proizvode i radila na brendu Redken, oko tri godine, takođe zadužena za međunarodno tržište.

Prošle godine, pridružila se kompaniji u regionu Adria-Balkan, gde je pozvana da učestvuje u internoj transformaciji i vodi Diviziju proizvoda masovne potrošnje.

-

O kompaniji

L’Oreal je više od 100 godina posvećen lepoti. Sa svojim jedinstvenim međunarodnim portfoliom od 36 različitih i komplementarnih brendova, Grupa je u 2019. godini ostvarila prodaju u iznosu od 29,87 milijardi evra i zapošljava 88.000 ljudi širom sveta. Kao vodeća svetska kompanija za lepotu, L’Oreal je prisutan u svim distributivnim mrežama: masovno tržište, robne kuće, apoteke i drogerije, frizerski saloni, maloprodaja za putovanja i e-trgovina.

Istraživanja i inovacije i posvećeni istraživački tim od 4.100 ljudi su u osnovi strategije kompanije. L’Oreal postavlja ambiciozne ciljeve održivog razvoja širom Grupe do 2030. godine i ima za cilj osnaživanje svog ekosistema za inkluzivnije i održivije društvo.

Pre više od 15 godina L’Oreal je rodnu ravnopravnost na radnom mestu postavio kao prioritet. Nedavno je L'Oreal proglašen jednom od 10 najboljih kompanija na svetu (broj 6 na listi), prema indeksu raznolikosti i inkluzije Refinitiv za 2020. godinu, koji svrstava 100 vodećih organizacija na globalnom nivou po širokom spektru pokazatelja o raznolikosti i inkluziji ( procenjuje se više od 9.000 međunarodnih organizacija).

-

BESPLATNE KARTE? Da, vrlo jednostavno.

PROGRAM I PRIJAVE
www.fmcg-brandforum.com

-