IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
25.09.2020.

FMCG Brand Forum ONLINE

FMCG Brand Forum ONLINE 29. oktobra 2020: Upoznajte 15 govornika!

FMCG Brand Forum pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta.

2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 -2020 ONLINE

1000+ učesnika, 15+ govornika

Više nego ikad, u centru pažnje su brendovi. Njihov odgovor na trenutnu krizu uticaće na percepciju potrošača u godinama koje dolaze. BESPLATNO nam se pridružite na konferenciji FMCG Brand Forum i istražite izazove i mogućnosti za brend i marketing u ova vremena bez presedana.

Izvršni direktori i direktori marketinga vodećih FMCG kompanija, istraživačke agencije i konsultanti - u direktnom prenosu iz studijske sale hotela Hyatt Regency Belgrade!

Upoznajte naše predavače!

Neuromarketing: instrument dekodiranja ponašanja potrošača
Darko Lukić, generalni direktor, ammc doo
-

Međunarodni keynote govornik
Marketing 3.0: Brending strategija i novi kodovi u 2020. i dalje
Ana McMahon, general manager-consumer products division, L’oreal Adria – Balkan
-

FMBD for FMCG: Budućnost FMCG biznisa i brendova
Jelena Uzelac Vasić, Chief Strategy Business Designer, New Startegy
-

Budućnost trgovine je u inovacijama i digitalizaciji
Nataša Pavlović, direktor marketinga, Mercator-S
-

Dijalog trgovca i proizvođača

Uvodna reč:
Predrag Ćirović, managing director, GfK Srbija

Razgovara sa:
Ivana Mladenović, marketing manager, Henkel Srbija
dm drogerie markt (ime paneliste će biti potvrđeno)
-

Kako je pandemija promenila potrošača
Dušan Grujić, sales leader, Srbija i Severna Makedonija, Nielsen
-

Cena uspeha – da li kupujemo proizvod ili brend?
Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
-

Pogled generalnog direktora: inovacije, održivost i društveno-odgovorno poslovanje u post-COVID eri
Nikos Zois, CEO, Heinken Srbija
-

Mega Maxi - novi brend za novo iskustvo kupovine
Ivana Šašo, rukovodilac razvoja formata, Delhaize Serbia
-

Dijalog trgovca i proizvođača

Uvodna reč:
Predrag Kurčubić, managing director, Ipsos Adria East

Razgovara sa:
Bojana Nićetin, rukovodilac marketinga, Gomex
ime paneliste će biti potvrđeno
-

Međunarodni keynote govornik
Kulturološka džungla brendova i proizvodnih inovacija
Vladimir Đurović, osnivač i CEO, Labbrand
PARIZ - NJUJORK - SINGAPUR - ŠANGAJ - VANKUVER
-

Agendu možete preuzeti -OVDE -

BESPLATNE KARTE? DA, - VRLO JEDNOSTAVNO -

VIŠE INFORMACIJA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com

-