IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
29.04.2021.

FMCG BRAND FORUM ONLINE

Globalna marketing zajednica na 8. FMCG Brand Forumu - najavljujemo govornike iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020 -2021 ONLINE

GLOBALNA MARKETING ZAJEDNICA
2 DANA
1500+ GLEDALACA
20+ GOVORNIKA

Više nego ikad, u centru pažnje su brendovi. Njihov odgovor na trenutnu krizu uticaće na percepciju potrošača u godinama koje dolaze. BESPLATNO nam se pridružite na konferenciji FMCG Brand Forum i istražite izazove i mogućnosti za brend i marketing u ova vremena bez presedana!

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Najavljujemo govornike:

Razglednica iz Rusije:
Disruptivni ritejleri i hibridni formati prodavnica - Lekcije za trgovce i FMCG proizvođače


Vadim Khetsuriani, konsultant, Retail Cities, Moskva, Rusija

Ko je zvezda malorpodajnog prostora?

Jelena Mitrović, direktorka Sektora In Store komunikacija, područje marketinga, Mercator S

YouTube: kultura i trendovi

Momčilo Radovanović, relationship management, Google, Irska

Da li je TikTok prava platforma za vaš brend?

Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, DIRECT MEDIA United Solutions

SEO - optimizacija za pretraživače kao dugoročno najisplativiji način za dolazak do novih klijenata online

Dušan Pilipović, CEO, Avokado

Srbija i region: Medijski pejzaž 2020 i predviđanja 2021.

Jovana Zečević, strategy director, Media House

Panel: DIGITAL - RADIO - OOH

Moderator: Saša Pintar, business consultant, Algotech Srbija

Učestvuju:
Jelena Tušup, direktorka razvoja, Nova S
Bojana Novaković, direktor prodaje, Alma Quattro
Nikola Kovačević, generalni direktor, Naxi Media Mix

Brend je ono što vi od njega stvorite

Branislava Dabić, marketing manager, PIP Tortilla Mexicana

Začini svoj brend

Dominik Mattes, director of marketing & innovation, Kotany Austria

Velika britanska ritejl tura

Bryan Roberts, retail & shopper consultant, Shopfloor Insights, Velika Britanija

Online kupovina kao odgovor na promene navika kupaca

Nikola Kostoski, Board Member, Marketing/ Strategy/ Insights/ E-commerce/Digital Director, Delhaize Serbia

Imate li vremena za medije?
TV Scena Srbije - TV auditorijum i TV oglašavanje


Silvija Atijas Ristić, marketing executive, Nielsen Audience Measurement

Moje putovanje u kreativnoj industriji

Nikolina Popović, kreativni direktor, OHI Leo Burnett Oman

Panel: Do you dare?

Moderator: Slavimir Stojanović Futro, dizajner

Učestvuju:
Nemanja Knežević, direktor za strategiju i korporativne poslove, Zlatiborac
Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P DOO - PEPSI SRB MNE

Od etičkog potrošača do etičkog proizvoda: priča o Palominoj zelenoj kampanji

Tanja Rihtaršič, Marketing Manager Adriatic, Paloma Slovenija

Od proizvoda do brenda

Jovan Ristić, suvlasnik i direktor marketing i razvoja, OM MADE Srbija

Zašto i kako menadžeri koriste zajedničko stvaranje

Stefan Marković, associate professor in marketing, Copenhagen Business School, Danska

Sales-oriented marketing: Pristup marketingu iz ugla prodaje

Moty Sahray, osnivač i CEO, Business Wizard, Izrael

BESPLATNE KARTE? DA, VRLO JEDNOSTAVNO!

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI
www.fmcg-brandforum.com

-