IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
01.05.2020.

AKTUELNO

Izašao je aprilski broj InStore magazina!

Aprilsko izdanje InStore magazina dostupno je online.

Elektronsko prelistavanje magazina dostupno je ovde, a aprilsko izdanje magazina u PDF-u možete da preuzmete klikom ovde.

Kriza izazvana korona virusom promenila je kupovne navike potrošača, što je uticalo na poslovanje trgovačkih lanaca.

Brendovi se bore da održe humane i solidarne veze sa svojim potrošačima. Kompanije se uključuju u društven odgovorne aktivnosti, kako bi pomogle pojedincima i društvu u celini, ali kako bi i zauzeli posebno mesto u srcima potrošača.

Jer, od toga kako se brendovi ponašaju u trenutnoj situaciji u velikoj meri će opredeliti njihov status kod potrošača nakon što kriza prođe.

U novom izdanju InStore magazina (pročitajte magazin ovde) donosimo vam brojne savete domaćih i stranih stručnjaka kako da se na najbolji mogući način suočite sa trenutnim izazovima i kako da se što bolje pripremite za period nakon korone, bez obzira na to da li ste trgovac, proizvođač ili poslujete u sektoru distribucije, logistike i transporta.

Između ostalog, u aprilskom izdanju InStore magazina pročitajte:

  • Ipsos: Nije vreme da prestanete da podržavate svoje brendove
  • McKinsey: Ključni koraci trgovaca u borbi s korona virusom
  • Vodič kroz kazegoriju: Pivo
  • InFokus: Voda
  • Darko Lukić: Kako uspešno prevazići Covid-19 krizu?
  • Jelena Knežević Vlahović: Kakav leadership nam treba u kriznim vremenima?
  • InFokus: Brijanje i depilacija
  • Prof. dr. Gordana Ristić: Novi pristup kontroli bezbednosti hrane
  • Vera Lloyd Thomas: Kovidirani marketing
  • Darko Vaselić: Globalni “bum” online trgovine
  • Nataša Stamenković: HR u doba korone, i posle
  • Antonio Zrilić: Set za preživljavanje korona virusa
  • Pluton logistics: Intermodalni transport, odgovor na novu svetsku krizu
-