IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
11.10.2019.

6. FMCG RETAIL SUMMIT - 24. oktobar 2019 - Hyatt Regency Belgrade

Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?

Jelena Knežević Vlahović je profesionalac sa više od 20 godina iskustva u vodećim maloprodajnim kompanijama na srpskom tržištu i obimnim poznavanjem tržišta maloprodaje jugoistočne Evrope.

Nije recept u modelu, već u sposobnosti kompanije da se menja i to da se menja najmanje istim tempom, a poželjno i bržim, nego što se menja okruženje.

To obezbeđuje uspeh. Brzinu i kvalitet promene, s druge strane, obezbeđuju lideri svesni da treba da se menjaju i uče. Oni znaju da se lideri ne rađaju, već stvaraju, a kako se oni razvijaju je kritično za transformaciju organizacije.

• lideršip je veština posebnog kvaliteta
• razvoj lideršipa u maloprodaji Srbije
• transformacioni lideri pobeđuju
• kako pobediti rastuću kompleksnost

O govorniku

Jelena Knežević Vlahović je profesionalac sa više od 20 godina iskustva u vodećim maloprodajnim kompanijama na srpskom tržištu i obimnim poznavanjem tržišta maloprodaje jugoistočne Evrope. Bila je aktivni učesnik u procesima integracije poslovanja prilikom prodaje/kupovine kompanija i na strani kupca i prodavca. Tokom svoje dosadašnje karijere bila je visoko orijentisana i na rezultat i na ljude, te tako strateški upravljala kategorijama proizvoda. Veliki deo njene ekspertize dolazi iz oblasti pregovaranja i upravljanja kategorijama proizvoda (category management), bazirane na lojalnosti i fokusu na potrošača kao nezamenjivoj osnovi za konkurentsku prednost i održivi rast kompanije.

Posle završetka Ekonomskog fakulteta u Beogradu, posvetila je svoju karijeru maloprodaji hrane gradeći svoj put najvećim delom u nabavci i upravljanju kategorijama na top menadžerskim pozicijama u Pekabeti AD, Delta Maxi Grupi, Delhaize Serbia, Mercator-u S i Domaćoj trgovini d.o.o. U Delhaize-u je bila na poziciji Potpredsednice za category management pet godina (2011-2016). U toku tog perioda vodila je tim od 98 zaposlenih i bila odgovorna za preko 750 mil. € prometa i oko 200mil. € bruto marže godišnje. Takođe, vodila je tim kroz proces integracije, učestvovala u regionalnim i globalnim sinergijama i upravljala implementacijom standarda Delhaize Group na tržištu Srbije i u regionu. Sa svojim timom je razvila i postavila godišnji Category Management biznis plan proces orijentisan na potrošače kao osnovu za postavku ciljeva za pregovore sa dobavljačima.

Jelena danas smatra svojom najvećom ekspertizom sposobnost da gradi visoko motivisane i efektivne timove, kroz podršku i negovanje specifičnih sposobnosti, znanja i motivacije svakog člana tima.

O agenciji

JKV Organization Development Consultancy se bavi razvojem poslovanja organizacija u skladu sa njihovom poslovnom misijom, nivoom razvoja i potrebnim tempom promene. Klijentima se pruža za njih relevantna i specifična profesionalna podrška, koja se zasniva na dubokom razumevanju njihovih potreba i praćenju neprekidnih promena u okruženju. Cilj je da se klijentima, kroz razvoj rukovodećeg tima, kreira jedinstveno poslovno rešenje, obezbedi njegova implementacija i na taj način unapredi efektivnost u poslovanju.

Za kompletnu agendu i prijavu posetite zvaničnu stranicu
fmcg-summit.rs

-