IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
13.10.2021.

Centralni trgovački događaj u Srbiji

KEYNOTE: Sebastian Rennack, međunarodni retail stručnjak - Šta ekspanzija Schwartz Group-e znači za Srbiju i region?

8. FMCG Retail Summit sa zadovoljstvom najavljuje prezentaciju Sebastiana Rennacka, međunarodnog retail stručnjaka u vodećoj nemačkoj nedeljnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Takođe, u Srbiji, ovaj diskonter brzo raste.

Više podataka, studija slučaja i prognoza imaćete priliku da čujete tokom prezentacije na FMCG Retail Summit-u, 18. novembra u Beogradu.

Šta da očekujemo od vašeg izlaganja na FMCG Retail Summitu?

Većina očiju u industriji uperena je u Lidl, razumljivo. Pokazaću Lidlov trenutni razvoj i promene strategije tokom pandemije - na nemačkom, domaćem, tržištu, kao i u CEE regionu. Ono što najviše zanima proizvođače je pristup PL-u u odnosu na brendove. Sa trgovcima ću podeliti nekoliko uvida o tome kako drugi trgovci uspešno čuvaju svoju poziciju pored diskontera. Svakako treba da budu svesni da će se trendovi iz ovih zemalja ili pojaviti ili postati izraženiji u Srbiji.

Kompletan intervju možete pročitati u oktobarskom broju InStore magazina.

O govorniku
___________

Sebastian Rennack je međunarodni analitičar u vodećoj nemačkoj nedeljnoj publikaciji za sektor robe široke potrošnje i maloprodaju, Lebensmittel Zeitung (LZ).

Za sebe kaže da je nemački iseljenik koji radi i živi skoro 20 godina na tržištima u razvoju u Evropi, gde pruža duboke uvide u retail tržište kombinujući strateške perspektive, analitiku i praktično iskustvo u prodaji.

Posebnu pažnju u svom radu stavlja na identifikaciju i praćenje lokalnih trgovaca-heroja u regionu koji se dinamično razvijaju i za većinu klijenata "prođu ispod radara". To je šansa za mnoge manje proizvođače robe široke potrošnje da preusmere svoje strategije prema ključnim kupcima u regionu centralne i istočne Evrope.

Uz ovaj geografski fokus, on je takođe odgovoran za diskontni kanal, pri čemu i sam dolazi iz maloprodaje.

Šta ćemo čuti?

_____________

Schwartz Group osvaja Centralnu i Istočnu Evropu - Šta to znači za Srbiju i region?

Lidl i Kaufland kontinuirano proširuju svoje prisustvo na tržištima u razvoju u Evropi. Čini se da je Lidl nezaustavljiv, s obzirom da je tokom 2020. paralelno napredovao do pozicije lidera na tržištu u nekoliko zemalja Centralne Evrope. Takođe, u Srbiji, ovaj diskonter brzo raste.

Kako je pandemija uticala na Lidlovu strategiju? Kako se ovaj „diskontni kameleon“ prilagođava lokalnim tržištima, posebno uzimajući u obzir rastuće patriotske i protekcionističke tendencije? Koji su najnoviji koncepti koje Lidl razvija u svojim nemačkim pilot prodavnicama? Šta se od navedenog može očekivati u Srbiji i na drugim tržištima u regionu?

____________

8. FMCG Retail Summit - centralni trgovački događaj u Srbiji!

U fokusu:

TRENDOVI

KATEGORIJE

IZVOZ

Ove godine planiramo druženje uživo u hotelu Hyatt Regency Belgrade, uz poštovanje aktuelnih epidemioloških mera, i pozivamo vas da iskoristite popust na rane i grupne prijave!

Ranom prijavom do 1. novembra ostvarujete 20% popusta!
Ukoliko niste u mogućnosti da fizički prisustvujete događaju, nudimo mogućnost praćenja prenosa preko linka!

Informacije i prijave na zvaničnoj stranici - www.fmcg-summit.rs

#fmcgretailsummit2021

-