IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
02.04.2021.

Gost uvodničar - martovsko izdanje

Milana Petrović: Napunimo baterije malim stvarima

Kažu da su krize prekretnice u ljudskom životu posle kojih uglavnom više ništa nije isto. Kao pojedinci, organizacije, društvo, našli smo se u krizi, koja je neminovno pokrenula razna prilagođavanja i interne procese, pomeranja na svim nivoima

Autor: Milana Petrović, menadžer za javne i korporativne poslove, Knjaz Miloš

„What’s your pleasure?“ – pita britanska zvezda Džesi Ver u svom istoimenom hitu, koji se nekako zavrteo kao soundtrack skiciranja teksta ovog uvodnika. U vremenima koja su, da se izrazim eufemizmom, vrlo neprijatna i teška, bilo je to jedno od važnijih nevažnih pitanja koja smo sebi postavljali. Šta su mala ili velika zadovoljstva koja nam pomažu da vratimo balans, oporavimo se?

Sitne radosti pomoću kojih na trenutke zaboravljamo izmenjenu stvarnost, ili preboljevamo izostanak raznovrsnosti i životnih sadržaja, usled raznih poteškoća, distanciranja, gubitaka? A, možemo i da nastavimo igru introspekcije, i zamislimo se nad „suštinskijim“ pitanjima. Ko smo? Šta nam je bitno? Kakvu poruku šaljemo? U šta verujemo? Za šta se zalažemo? Ko je uz nas u borbenim redovima?

Kažu da su krize prekretnice u ljudskom životu posle kojih uglavnom više ništa nije isto. Kao pojedinci, organizacije, društvo, našli smo se u krizi, koja je neminovno pokrenula razna prilagođavanja i interne procese, pomeranja na svim nivoima. Tako smo na gore pomenuta pitanja u praksi odgovarali svi, bilo da smo toga svesni ili ne. Neke organizacije rešile su da podele vrednost koju stvaraju, ili se još više približe svojim ljudima. Neki pojedinci odlučili su da promene karijere, započnu nešto novo. Neki brendovi da lansiraju funkcionalne proizvode koji pomažu ljudima, ili da se intenzivnije posvete cirkularnoj ekonomiji, napredujući sporije, ali održivije. Neki među nama shvatili su da, ipak, najviše od svega žele svoj krov nad glavom, pa se obavezali stambenim kreditima.

Neki brendovi odlučili su da lansiraju funkcionalne proizvode koji pomažu ljudima, ili da se intenzivnije posvete cirkularnoj ekonomiji, napredujući sporije, ali održivije

Iskreno se nadam da će se lekcije i promene na bolje održati u budućnosti, kada pandemija bude iza nas, te da će na duže staze bar neke benefite ove sveopšte transformacije uživati svi koji su izgubili bilo šta dragoceno tokom ove velike krize.

Dok još guramo ka cilju, napunimo baterije malim stvarima, bilo da je u pitanju catchy karantinski hit ili kafa za poneti iz lokalnog kafea koji se bori da opstane. Šta god da nam pričinjava zadovoljstvo, dok se zajedno trudimo da se razumemo i podržimo, smišljamo kako da svi zajedno radimo i kreiramo više, ili jednostavno pomažemo sugrađanima i zdravstvenom sistemu, tako što se ponašamo odgovorno.

-