IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
30.07.2019.

FMCG RETAIL SUMMIT - 24. oktobar 2019 - Hyatt Regency Belgrade

Najavljujemo - Keynote govornik: Sebastian Rennack, viši analitičar, LZ Retailytics

Sebastian Rennack je viši analitičar platforme LZ Retailytics, koja pokriva region centralno-istočne Evrope i balkanska tržišta.

Ima više od 15 godina iskustva u maloprodajnom sektoru trgovine prehrambenim proizvodima. Iskustvo mu pruža duboki uvid u tržište, omogućujući mu da klijentima iz FMCG-a i maloprodaje osigura uravnoteženu kombinaciju strateških analiza i praktična znanja.

Pre nego što se pridružio LZ Retailyticsu, Sebastian je radio na brojnim rukovodećim pozicijama za Metro Groupu i Schwarz Groupu u centralnoj i istočnoj Evropi. Svojim stručnim znanjem o tržištu doprineo je organizacijskom razvoju i uspostavljanju nacionalnog prodajnog koncepta za razne formate trgovina.

Tržišta u nastajanju srednje Evrope rastu, očito nadmašujući postojeći maloprodajni okvir. Povećana kupovna moć i razvoj tradicionalnih i savremenih kupovnih segmenata otvaraju bezbroj mogućnosti za rast trgovaca i FMCG proizvođača u regiji. Međutim, u kontekstu još uvek velikog jaza između urbanih i ruralnih područja i svesti potrošača koja se kreće prema proizvodima domaćeg porekla, tržišne strukture će se brzo menjati. Dok su raniji međunarodni operateri sa više formata dominirali maloprodajnim pejzažom, sada su lokalni junaci ti koji se sve više guraju u prednje redove.

Na 6. FMCG Retail Summit-u Sebastian će govoriti o trendovima i razvoju maloprodaje u centralnoj Evropi. Gde su ključne mogućnosti rasta u centralnoj Evropi? Koji trgovci na malo su pokretači rasta? Sebastian će, na osnovu detaljnih istraživanja i analiza, dati svoje viđenje zamućivanja maloprodajnih kanala i hiperregionalizacije.

Informacije i prijave
-