IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
25.02.2019.

Nectar na sajmu hrane i pića Gulfood Dubai

Kompanija je najavila otvaranje novih tržišta Afrike, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Omana, Pakistana, Malezije...

Nakon uspešnog nastupa na Sial sajmu u Parizu, kompanija Nectar predstavila je svoje proizvode i na najvećem svetskom sajmu hrane i pića, GulFood koji je upravo održan u Dubaiju i okupio više od 5.000 izlagača iz 186 zemalja širom sveta. Nectar je svoje proizvode predstavio na štandu Privredne komore Srbije i Razvoje agencije Srbije.

Sudeći po velikom interesovanju potencijalnih kupaca i distibutera za Nectar portfolio očekuje se uspešan ulazak proizvoda srpske kompanije na nova daleka tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike, saopštili su iz kompanije.

Kako je istakao komercijalni direktor Nectar grupe Milan Radoš, kompanija sada izvozi u više od 60 zemalja širom sveta, a želja joj je da u narednim godinama taj broj bude 100 zemalja. On je naglasio da je strateško opredeljenje kompanije izlazak na daleka tržišta i na dalje širenje i osvajanje tržišta Afrike, UAE, Srednjeg i Bliskog istoka i stoga ulaže posebne napore u nastupe na najvećim svetskim sajmovima na kojima pored velikog Nectar, Fructal i Heba portfolia predstavlja i brojne inovacije.

GulFood sajam za nas je bio više nego uspešan. Realizovali smo veliki broj bilateralnih sastanaka sa potencijalnim kupcima i distributerima iz svih krajeva sveta. Najviše konkretnih dogovora napravljeno je sa kupcima iz Afrike, Indije, UAE, Omana, Indije i Malezije. Nakon sajma se nadamo daljoj konkretizaciji započetih dogovora, istakao je Radoš.

On je dodao da trendovi u FMCG industriji i u tom delu sveta idu ka organskim proizvodima, proizvodima sa raznim funkcionalnim dodacima, ali i fuziji različitih kategorija.

Kako smo najveći proizvođač sokova u jugoistočnoj Evropi, imali smo šta da ponudimo u svim segmentima. Iskoristili smo priliku da predstavimo naš širok portfolio od više od 30 brendova u hrani i piću, ali i da kroz prezentaciju inovacija u sokovima i vodi ispratimo trendove koji su prisutni i na ovim dalekim tržištima. Veliko interesovanje zabeležili smo sa našim Life 100% organskim portfoliom kao i proizvodima od domaćeh pasiranog paradajza pod brendom Tomatello, istakao je Radoš.

-