IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
13.07.2020.

AKTUELNO

Onlajn trgovina u ekspanziji, ali raste i broj prigovora potrošača

Višnja Rakić, pomoćnica ministra trgovine, izjavila je da je onlajn trgovin u velikoj ekspanziji, pre svega usled krize nastale usled koronavirusa, ali i da se povećava broj potrošačkih tužbi na robu kupljenu putem interneta.

Ona je gostujući u Jutarnjem programu RTS-a istakla da je broj potrošačkih prigovora tokom trajanja pandemije za oko 30 odsto veći u odnosu na isti period prethodne godine, što je, kako je rekla, i očekivano imajući u vidu veliki rast elektronske trgovine.

Najveći broj prigovora, kako je istakla Rakić, odnosi se, kao i do sada, na obuću i tehničku robu.

Ukoliko je reklamacija opravdana, pomoćnica ministra trgovine je podsetila da je trgovac u obavezi da reši reklamaciju u roku od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu.

Za sve potrebne savete na ovu temu građani se, kako je dodala, mogu obratiti udruženjima za zaštitu potrošača, kao i podneti prijavu Tržišnoj inspekciji.

Cilj Vlade Srbije je da zaštiti potrošače od nesavesnih trgovaca, ali isto tako i da trgovci shvate da treba da se bore za svakog potrošača, ukazala Rakić.

Upitana kome građani treba da se obrate ukoliko su izloženi raznim prevarama prilikom internet kupovine, Rakić je navela Tržišnu inspekciju kao kontakt tačku, ali i dodala da samo kupovinom kod registrovanog trgovca potrošač može da ostvari svoja prava.

foto: pixabay

-