IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
08.10.2019.

6. FMCG RETAIL SUMMIT - 24. oktobar 2019 - Hyatt Regency Belgrade

Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta

Predrag Ćirović, generalni direktor u agenciji GfK Belgrade, pomoći će učesnicima konferencije da razumeju situaciju na retail tržištu Srbije.

U kojoj meri ulazak diskontera utiče na promenu strukuture retail tržišta? Kakva su iskustva drugih zemalja u kojima diskonter posluje? Kako se sve to manifestuje na ponašanje kupaca – veličinu korpe i učestalost odlazaka u kupovinu? Zašto je važno razumeti regionalne razlike u planiranju strategije, asortimana, cena…? Koliko je ulazak Lidla u Srbiju uticao na rast privatne robne marke?

Konferencija će ponuditi odgovor na ova pitanja i pomoći učesnicima konferencije da razumeju situaciju na retail tržištu Srbije.

O govorniku
Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, na smeru Marketing. Svoju karijeru započeo 2008. godine u regionalnoj centrali kompanije Kraft Foods (Mondelez) u Beču, u sektoru Consumer Insight. Svoju ekspertizu na polju istraživanja nastavlja u Srbiji, u kompaniji GfK, kao konsultant za istraživanja u sektoru Finansija i B2B. Koristeći stečeno znanje u agenciji, nastavlja svoju karijeru u bankarskom sektoru kao Retail marketing manager u Eurobank Srbija. Nakon tri godine, vraća se u GfK i postaje direktor sektora Panel domaćinstava, gde i danas radi. Od 2019. godine, nakon reorganizacije u agenciji, preuzima poziciju generalnog direktora GfK u Srbiji.

Slika trgovine u Srbiji se neminovno menja. Dolazak Lidla je svakako uneo jednu novu dimenziju na tržište maloprodaje u Srbiji… Privatna robna marka sve više dobija na značaju. Potrošači svakako postaju sofisticiraniji, zahtevniji, brže reaguju na promene, prostor za grešku se smanjuje. Dovoljno je da dožive jedno negativno iskustvo u kupovini i za tren oka će se to pojaviti na društvenim mrežama… Mediji se nalaze u rukama potrošača, komunikacija je postala sve više dvosmerna, segmentacija kupaca i personalizacija ponude sve više će dobijati na značaju… Pritisak na cene je konstantan, promocije su preplavile trgovine, ali nikako ne treba zanemariti kupovno iskustvo…Bez obzira koliko novca je kupac spreman da potroši, u svakoj situaciji on želi da se oseća lepo i prijatno u toj kupovini…Na trgovcima je da dobro razumeju celokupno kupovno iskustvo, koje su sve to dodirne tačke kupca sa trgovinom i da prilagode svoju komunikaciju svakom kanalu… Neminovno je da će se organizovana trgovina dalje razvijati, što na jednoj strani možda stvara dodatan pritisak za postojeće igrače, ali ipak kupcu obezbedjuje viši nivo kvaliteta usluga i proizvoda…što na kraju ipak dovodi obe strane u win-win poziciju.

Za kompletnu agendu i prijavu posetite zvaničnu stranicu
fmcg-summit.rs

-