IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
24.09.2020.

DOP

P&G lansirao kampanju za pomoć porodilištima

Kupovinom bilo kog Ariel PODS ili Lenor proizvoda u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama kupci doniraju deo sredstava za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.

Svake godine se u Srbiji rodi oko 65.000 beba koje prve dane provode u ginekološkim i akušerskim bolnicama i odeljenjima širom zemlje, a samo u 25 naših najvećih porodilišta novorođenim bebama je na raspolaganju ukupno 1.384 kolevki.

Inspirisani ovom statistikom, P&G brendovi Ariel i Lenor, pokrenuli su kampanju „Novi početak za nove bebe“ tokom koje se od svakog Ariel PODS ili Lenor proizvoda kupljenog u Delhaize Serbia prodavnicama (Maxi, Mega Maxi, Tempo, Shop & Go), izdvajaju sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.

Partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije“ osnovano 1990. godine sa misijom da doprinese promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srećno detinjstvo.

Doniranjem dečije posteljine porodilištima u Srbiji P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajući pomoć tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali sredstva Crvenom krstu Srbije za kupovinu paketa hrane i zaštitnu opremu za ugroženo stanovništvo u Srbiji tokom globalne pandemije COVID 19, a sada svoje napore preusmeravamo na mesta gde se rađaju novi životi, rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

Kampanja započeta 1. septembra 2020. godine trajaće do 30. juna 2021. godine.

izvor: InStore

foto: P&G

-