IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
30.08.2019.

FMCG RETAIL SUMMIT - 24. oktobar 2019 - Hyatt Regency Belgrade

Predstavljamo teme & govornike - Obrad Popović (direktor, Domaći Trgovači Lanac), Jelena Knežević Vlahović (konsultant, JKV Organization Development Consultancy)

Iskoristite popust na rane prijave do 1. oktobra 2019!

MALOPRODAJA U FOKUSU

Novi pristup tržištu maloprodaje
Obrad Popović, direktor, Domaći Trgovački Lanac (DTL)

O govorniku

Svoj profesionalni put započeo je, nakon završetka Ekonkmskog fakulteta u Beogradu, u kompaniji Soko Štark, radeći na različitim rukovodećim pozicijama u sektoru prodaje, od rukovodioca prodaje do pomoćnika komercijalnog direktora za poslove prodaje. Pre deset godina angažovan je u tadašnjoj CBA Trgovini, gde je vodio segment upravljanja kategorijom proizvoda. U Domacem Trgovackom Lancu (DTL) je od samog osnivanja 2011. godine, a na mesto direktora imenovan je u februaru 2012. godine. Na toj poziciji se nalazi i danas.

Domaći Trgovački Lanac (DTL)

Domaći trgovački lanac je asocijacija domaćih trgovačkih maloprodajnih lanaca osnovana početkom 2011. godine koja objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa preko 650 maloprodajnih objekata na celoj teritoriji Republike Srbije. Udruženje je nastalo iz potrebe da potrošačima ponudi što bolje cene i širok asortiman domaćih proizvoda, a sve zarad očuvanja domaće privrede.

Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?
Jelena Knežević Vlahović, konsultant, JKV Organization Development Consultancy

• lideršip je veština posebnog kvaliteta
• razvoj lideršipa u maloprodaji Srbije
• transformacioni lideri pobeđuju
• kako pobediti rastuću kompleksnost

Recept za uspeh organizacija koje se bave maloprodajom, a i bilo kojom drugom delatnošću, u Srbiji postoji. Međutim, i pored toga što se često tako predstavlja, on ne leži u čarobnoj strategiji ili modelu koji vam neko može dati ili prodati i čijom primenom ćete obezbediti uspeh svoje kompanije.

Nije recept u modelu, već u sposobnosti kompanije da se menja i to da se menja najmanje istim tempom, a poželjno i bržim, nego što se menja okruženje. To obezbeđuje uspeh.

Brzinu i kvalitet promene, s druge strane, obezbeđuju lideri svesni da treba da se menjaju i uče. Oni znaju da se lideri ne rađaju, već stvaraju, a kako se oni razvijaju je kritično za transformaciju organizacije.

O govorniku

Jelena Knežević Vlahović je profesionalac sa više od 20 godina iskustva u vodećim maloprodajnim kompanijama na srpskom tržištu i obimnim poznavanjem tržišta maloprodaje jugoistočne Evrope. Bila je aktivni učesnik u procesima integracije poslovanja prilikom prodaje/kupovine kompanija i na strani kupca i prodavca. Tokom svoje dosadašnje karijere bila je visoko orijentisana i na rezultat i na ljude, te tako strateški upravljala kategorijama proizvoda. Veliki deo njene ekspertize dolazi iz oblasti pregovaranja i upravljanja kategorijama proizvoda (category management), bazirane na lojalnosti i fokusu na potrošača kao nezamenjivoj osnovi za konkurentsku prednost i održivi rast kompanije.

Posle završetka Ekonomskog fakulteta u Beogradu, posvetila je svoju karijeru maloprodaji hrane gradeći svoj put najvećim delom u nabavci i upravljanju kategorijama na top menadžerskim pozicijama u Pekabeti AD, Delta Maxi Grupi, Delhaize Serbia, Mercator-u S i Domaćoj trgovini d.o.o. U Delhaize-u je bila na poziciji Potpredsednice za category management pet godina (2011-2016). U toku tog perioda vodila je tim od 98 zaposlenih i bila odgovorna za preko 750 mil. € prometa i oko 200mil. € bruto marže godišnje. Takođe, vodila je tim kroz proces integracije, učestvovala u regionalnim i globalnim sinergijama i upravljala implementacijom standarda Delhaize Group na tržištu Srbije i u regionu. Sa svojim timom je razvila i postavila godišnji Category Management biznis plan proces orijentisan na potrošače kao osnovu za postavku ciljeva za pregovore sa dobavljačima.

Jelena danas smatra svojom najvećom ekspertizom sposobnost da gradi visoko motivisane i efektivne timove, kroz podršku i negovanje specifičnih sposobnosti, znanja i motivacije svakog člana tima.

O agenciji

JKV Organization Development Consultancy se bavi razvojem poslovanja organizacija u skladu sa njihovom poslovnom misijom, nivoom razvoja i potrebnim tempom promene. Klijentima se pruža za njih relevantna i specifična profesionalna podrška, koja se zasniva na dubokom razumevanju njihovih potreba i praćenju neprekidnih promena u okruženju. Cilj je da se klijentima, kroz razvoj rukovodećeg tima, kreira jedinstveno poslovno rešenje, obezbedi njegova implementacija i na taj način unapredi efektivnost u poslovanju.

Kome je namenjena konferencija?

Trgovcima svih kanala:
• Viši menadžment
• Nabavka
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing
• Logistika

Proizvođačima:
• Viši menadžment
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing

Distributerima FMCG proizvoda:
• Prodaja
• Marketing
• Trade marketing

Pratećoj industriji:
• Oprema
• IT sektor
• Konsultanti
• Agencije za istraživanje tržišta
• Marketing i PR agencije
• Finansije i osiguravajuća društva

Informacije i prijave

http://fmcg-summit.rs

-