IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
24.05.2019.

Talas inovacija mora da bude brži

Oko 300 učesnika okupilo se na regionalnoj konferenciji o marketingu brendova u sektoru robe široke potrošnje, u organizaciji InStore magazina i izdavačke kuće InB2B Media...

Hotel Hyatt je juče, još jednom, bio mesto okupljanja zaljubljenika u marketing iz različitih kompanija, koji su bili u prilci da od renomiranih govornika i stručnjaka iz ove oblasti čuju veoma značajne i interesantne podatke o tome šta brendovi moraju da budu i kako da se ponašaju da bi opstali na današnjem tržištu.

Predstavnici kompanija Coca-Cola, Ferrero, Google, Mercator, Henkel, Destilerija Krstić, Delhaize Serbia, Mercator, Nielsen, Direct Media, Futro, Ovation, Nedeljnik i NIN došli su u Beograd iz različitih delova sveta sa najnovjim podacima o tržištima, medijskim trendovima, proizvodnim inovacijama, kreiranju digitalnih sadržaja i razumevanju i monetizaciji podataka kojima raspolažemo.

Šesta marketinška konferencija je okupila više od 300 učesnika iz domaćih i regionalnih kompanija na pozicijama direktora, direktora marketinga, menadžera marketinga, brend menadžera i menadžera kategorija u ritejl sektoru i sektoru robe široke potrošnje, kao i agencije, finansijske stručnjake, konsultante i prateću industriju.

Tomislav Čizmić, predsednik Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca Mercator i keynote govornik na ovogodišnjem skupu, dao je pogled na budućnost razvoja lokalnih, nacionalnih i regionalnih brendova.

Ljuba Grujić, međunarodni keynote govornik i generalni direktor kompanije Coca-Cola za tursko tržište govorio je o novom i bržem talasu inovacija.

Konferenciju je otvorio Nenad Krstić, legendarni košarkaški reprezentativac i NBA igrač, a sada vlasnik i osnivač Destilerije Krstić i rakijskog brenda Troglav.

Na posebnoj panel diskusiji o vrednosti i usmeravanju marketinških budžeta na štampana izdanja učestvovali su Milan Ćulibrk (glavni i odgovorni urednik, NIN) i Veljko Lalić (glavni i odgovorni urednik, Nedeljnik).

Na konferenciji su govorili i: Ljubica Vukčević, Insight Manager at Direct Media United Solutions; Adeel Ansari, Sr. Manager Global Digital, Henkel, Nemačka; vana Šašo, Head of Insights and Data Monetization, Delhaize Serbia; Slavimir Stojanović, grafički dizajner, kreativni direktor, ilustrator i vizuelni umetnik, FUTRO; Nikola Parun, Head of PR & Digital Media, OVATION BBDO; Kristian-Renato Škovrlj, suosnivač i direktor Modus Infinitum;
Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google; Silvija Atijas RistićMarketing Executive, Nielsen Audience Measurement i Vesna Matijević, Associate Director, Consumer and Market Insights at Ferrero, Njujork, SAD.

-