IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
02.04.2019.

Tedeski gostovao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu

U obraćanju studentima, predsednik Uprave Atlantic Grupe ekskluzivno saopštio da su prodali brend Multipower...

Emil Tedeski, jedan od najuspešnijih poslovnih ljudi u našem regionu, govorio je juče studentima Ekonomskog fakulteta u Beogradu, o svojim počecima, usponima i padovima, ispravnim i pogrešnim odlukama koje je donosio, ali im je i objasnio na kakvim postulatima počiva jedna dobra organizacija.

Da bi bili uspešni, morate da razumete ljude i da pronađete zajednički imenilac koji vas povezuje. Tako su i naši brendovi Smoki, Najlepše želje, Banianica, Argeta, Grand kafa i drugi davno prešli nacionalne granice, upravo razvijajući vezu sa potošačima i njihove emocije, kazao je Tedeski velikom broju okupljnih studenata.

Prema njegovom mišljenju, u današnje vreme je došlo do promene mantre "Misli globalno, deluj lokalno": Ono što je danas neophodno to je da se probudi emocija kod kupca, kako bi on u mnoštvu opcija koje mu se nude izabrao baš vaš proizvod.

Sistem vrednosti je važan jer samo kompanija koja živi svoj sistem vrednosti može da privuče potrošača, istakao je Tedeski, dodajući da se poslednjih godina znatno smanjio "vek trajanja" uspešnih kompanija.

On je studentima objasnio da novac nije na prvom mestu kada se govori o očekivanjima zaposlenih od organizacije: Ljudi traže, pre svega, sigurnost, zatim prostor za napredak, a tek onda materijalno.

Takođe, savetovao im je da kad odu na prvi razgovor za posao, da se izjasne da žele da rade u prodaji, a ne u nekim drugim kako ih je nazavo fensi sektorima kao što su marketing, istraživanje i razvoj ili finansije. Dajte šansu da osetite prodavca u sebi, istako je on i objasnio da je razumevanje prodajnog procesa jedan od tri ključna elementa za razumevanje funkcionisanja same organizacije.

Za kraj je studentima poručio da nema čarobne formule za uspeh: Uvažavajte i poštujte druge. Nađite zajednički imenilac koji vas povezuje sa drugim ljudima i nikako se ne opuštajte kada dođete na vrh. Kada ste najbolji, to je pravo vreme za promene - jedra se pripremaju kada je more mirno.

U veoma interesantnom i, za studente, inspirativnom predavanju, Tedeski se dotakao i drugih ne samo poslovnih, već i životnih tema. Publika je bila veoma zainteresovana, aktivna i postavila je brojna pitanja.

Tedeski je govorio i o najvažnije tri akvizicije kompanije Atlantic - Cedevita, Multipower i Droga Kolinska, mada je istakao da je kompanija rasla ne samo kroz pripajanja već i organski. Kada je krenuo da objašnjava kako se odvijao proces preuzimanja brenda Multipower, saopštio je da su prethodno tog dana taj brend prodali. InStore je ekskluzivno objavio vest o prodaji, koju možete da pročitate ovde.
-