IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
10.04.2019.

FMCG BRAND FORUM - 23. maj 2019.

Tomislav Čizmić je KEYNOTE govornik na konferenciji FMCG BRAND FORUM 2019.

Pogled predsednika Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca na budućnost marketinga

Tomislav Čizmić, predsednik Uprave najvećeg regionalnog trgovačkog lanca - Mercator, biće keynote govornik na predstojećoj konferenciji FMCG BRAND FORUM, koja će, u organizaciji InStore magazina, biti održana 23. maja u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Na konferenciji će dati svoj pogled na budućnost retail marketinga.

FMCG BRAND FORUM (2014 - 2018 Marketing Summit Beograd) predstavlja centralni godišnji regionalni događaj za profesionalce koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama u sektoru robe široke potrošnje

• pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta

• namenjena je svima koji žele da ostvare veći uspeh i rast sa svojim brendom, ali i za one koji imaju ličnu motivaciju za uspeh na polju FMCG marketinga

• misija FMCG Brand Foruma je da u jednom danu pokaže najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavi najnovije marketinše pristupe u svetu, regionu i Srbiji

• konferencija se bavi presekom kompetentnosti i znanja na polju FMCG marketinga kroz praktične primere, stvari koje zadovoljavaju potrošače, povećavaju vrednost brenda i omogućavaju rast…

O govorniku

Tomislav Čizmić, mag. ekonomije, ima više od 20 godina iskustva na vodećim pozicijama u privredi i u segmentu vođenja i restrukturiranja kompanija.

Grupi Mercator pridružio se 2013. godine, prvo kao član Uprave, a zatim kao predsednik Uprave u Mercatoru Hrvatska.

U septembru 2014. je preuzeo vođenje najzahtevnijeg projekta u kompaniji Mercator - vođenje projekta integracije i realizacije sinergije Mercatora i Agrokora na pet tržišta. Zajedno sa spoljnim međunarodnim savetnicima vodio je pedeset različitih timova, odnosno više od hiljadu ljudi u procesima integracije i realizacije sinergije na ključnim poslovnim funkcijama na jedanest područja.

Početkom 2016. godine je kao pomoćnik generalnog direktora vodio pripremu novog poslovnog modela Mercator Srbije. Karijeru je kao pomoćnik člana uprave i direktor područja poslovne podrške nastavio u Sloveniji, gde je vodio upravljanje svih projekata na nivou Poslovnog sistema Mercator.

Na funkciju predsednika Uprave Mercatora imenovan je 2017. godine. Uprava je pod njegovim vođstvom uspešno restrukturirala kompaniju – najvećeg regionalnog trgovca.

Kompletan program i prijave na stranici
www.fmcg-brandforum.com

-