IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
13.11.2019.

SVET

Ahold Delhaize objavio rezultate poslovanja za treći kvartal

Iz kompanije navode da su u centralnoj i jugoistočnoj Evropi, ostvarili dobre rezultate, posebno u Češkoj i Rumuniji, a Grčka i Srbija su imale bolje rezultate u odnosu na prethodna tromesečja.

Iz kompanije ističu da u Holandiji, rezultati nastavljaju da budu solidni, sa rastom uporedive prodaje od 3,0%. Udeo na tržištu kompanije Albert Heijn bio je jednak u trećem kvartalu u odnosu na ostatak godine, što predstavlja poboljšanje trenda u odnosu na prethodne kvartale.

Neto onlajn maloprodaja u segmentu je porasla 30,7%. U okviru bol.com, onlajn maloprodajne platforme za zemlje Beneluksa, neto maloprodaja porasla je 34,0%.

Zabeležili smo snažan ukupni učinak naših brendova u SAD, posebno Food Lion i Hannaford. Stop & Shop posluje u izazovnoj klimi u pogledu prodaje, ali ohrabruje nas napredak u transakcijama na putu u četvrti kvartal. Naš program Re-imagine Stop & Shop imao je dobar start, i zadovoljni smo porastom prodaje u 21 remodeliranih prodavnica na Long Ajlendu, čiji su rezultati u skladu s našim očekivanjima, izjavio je Frans Miler, predsednik i izvršni direktor Ahold Delhaize-a.

U saopštenju se ističe da uporediva prodaja u SAD, sa izuzetkom prodaje benzina, porasla za 1,8% tokom trećeg kvartala, što obuhvata i porast od 0,3% zbog uragana Dorijan. Ako se izuzme neto uticaj uragana Dorijan ove godine i uragana Florens prošle godine, uporediva prodaja, bez prodaje benzina, porasla je za oko 2% u trećem kvartalu. Uporediva prodaja bila je snažna s obzirom na izazovne prethodne godine. Ohrabrilo nas je što smo videli porast uporedive prodaje od 4,5% u trećem kvartalu 2019. kada se uporede dve godine, sa korekcijama zbog klimatskih uslova, u odnosu na 3,3% u drugom kvartalu 2019, sa korekcijama zbog štrajka i promene kalendara. Pored toga, naše onlajn poslovanje u SAD poraslo je 26,3% pri konstantnom kursu u ovom kvartalu, što nas je uverilo da možemo da postignemo rast Internet prodaje od 20% u SAD u 2019.

Iako su jednokratne stavke uticale pozitivno na operativne marže u Holandiji, ovaj pozitivni uticaj je u velikoj meri balansiran na nivou grupe nepovoljnim uticajem od osiguranja u odnosu na prethodnu godinu. U Belgiji, uporediva prodaja, sa izuzetkom uticaja zbog kalendara, u blagom je padu, ali ostvaren je veći udeo na tržištu i trend u obe oblasti se poboljšao u odnosu na prethodni kvartal.

Postigli smo cilj da ostvarimo više od 600 Click and Collect poena u SAD do kraja godine i pre roka, u oktobru. Naš novi centar za kuhinjske i kulinarske inovacije na Roud Ajlendu, gde ćemo testirati nove koncepte za hranu naše robne marke i obrađivati sveže voće i povrće, sada se razvija. U SAD i Evropi, nastavljamo s inovacijama tako što testiramo različite oblike frictionless plaćanja (plaćanja integrisana u svakodnevni život i sredine na što jednostavniji način), rekao je MIler.

Između ostalog, u saopštenju se navodi da kompanija ostaje fokusirana na zdravlje i održivost, u skladu s principom: „Jedite zdravo. Štedite vreme. Živite bolje. Nedavno su objavili i globalni cilj da smanje bacanje hrane za 50% do 2030. godine kao deo inicijative „10x20x30“, koja spaja 10 najvećih maloprodajnih kompanija na svetu koji će aktivirati 20 svojih glavnih dobavljača da prepolove stopu bacanja hrane do 2030. godine.

-