IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
02.08.2019.

ITALIJA

Campari izvestio o rastu

Brend Aperol, koji je postao najprodavanije piće ove kompanije, zabeležio je rast prodaje od 22% na organskoj osnovi između januara i juna...

Italijanski Campari, šesti po veličini svetski proizvođač premijum alkoholnih pića, izvestio je o povećanju prodaje u prvom polugodištu za 8% na organskoj osnovi, na 848,2 miliona evra, uz pomoć snažnih performansi u Severnoj Americi.

Prilagođena zarada pre kamata i poreza (EBIT) porasla je na 180,3 miliona evra (200,9 miliona dolara) u prvoj polovini, što je 21,3 odsto prodaje.

Brend Aperol, koji je postao najprodavanije piće ove kompanije, zabeležio je rast prodaje od 22% na organskoj osnovi između januara i juna.

Severna, centralna i istočna Evropa činile su 19,5% ukupne grupne prodaje i zabeležile rast organske prodaje od 7% sa pozitivnim učinkom u Nemačkoj (+ 3,9%), Velikoj Britaniji (+ 13,8%) i Rusiji (+ 10,9%). Rezultat je u velikoj meri bio vođen dvocifrenim rastom Aperola širom regiona, navodi se u saopštenju Camparija.

Komentarišući rezultate, izvršni direktor Bob Kunze-Concewitz rekao je: Nakon vrlo snažnog početka godine, naš pozitivni poslovni zamah nastavljen je u drugom kvartalu 2019. godine, u vrhuncu sezone za aperitive, potpomognut efektom kasnog Uskrsa, uprkos lošem vremenu u maju širom Evrope. Ključni pokazatelji profitabilnosti rasli su zahvaljujući vrlo pozitivnom prodajnom miksu, koji je više nego nadoknadio period oporavka na tržištima u razvoju i negativan efekat kupovne cene agave, za koju se očekuje da će nastavi da raste tokom ostatka godine.

Iz kompanije su saopštili, takođe, da očekuju da će se pozitivni poslovni zamah nastaviti, uz postojanu nestabilnost tržišta u razvoju u ključnom periodu sezone.

Izvor: www.esmmagazine.com
Foto: www.campari.com

-