IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
07.02.2019.

NEMAČKA

Henkel ulaže u brendove

Kompanija je u najavila da će trošiti oko 300 miliona evra godišnje, počev od 2019, dodatno na kapitalna godišnja ulaganja od 800 miliona evra...

Henkel je otkrio da planira da potroši dodatnih 300 miliona evra (341 milion dolara) godišnje za razvijanje online operacija, dodajući da će brendovi kao što je deterdžent Persil i Schwarzkopf šamponi, u ovoj godini ostvariti zaradu.

Ovo obaveštenje je usledilo nakon što je nemački proizvođač robe široke potrošnje prijavio preliminarno slab rast, sa rastom prodaje od 2,4% na 19,9 milijardi evra (22,65 milijarde dolara) i rast prilagođene zarade po deonici (EPS) od 2,7%. Kompletni rezultati biće objavljeni 21. februara.

Kompanija je u saopštenju istakla da će trošiti oko 300 miliona evra godišnje, počev od 2019, dodatno na kapitalna godišnja ulaganja od 800 miliona evra. Oko dve trećine tog novca biće uloženo u brendove, inovacije i marketing, dok će ostatak otići na osnivanje digitalne transformacije.

Nemačka kompanija se takmiči sa američkim rivalom kompanijom Procter & Gamble Co oko tržišnog udela, naročito za udeo u deterdžentima i proizvodima za čišćenje, nakon što je Henkel kupio Sun Products, koja je poznata po brendu Snuggle, za 3,6 milijarde dolara u 2016.

Izvor: esmmagzine.com
Foto: brandspurng.com

-