
SAD: Luka Dončić postao ambasador kompanije BioSteel
05.03.2021.AKTUELNO
Holandski maloprodajni lanac Albert Heijn povećao je svoj tržišni udeo na zavidnih 35 odsto u 2020., pre svega kao rezultat dobro uspostavljene mreže za dostavu hrane na kućnu adresu, navodi se u novom izveštaju istraživačke agencije Nielsen
Interesantna je činjenica da su, tokom većine prošle godine, mnoge njihove prodavnice u studentskim domovima, na železničkim stanicama i prodavnice u gradskim centrima bile privremeno zatvorene. Iako su posete kupaca u fizičkim prodavnicama znatno smanjene, prodaja na e-trgovini ah.nl je s druge strane, „eksplodirala“.
Predstavljajući rezultate, Marit van Egmond, izvršna direktorka maloprodaje AH rekla je: Nikada nećemo zaboraviti 2020. godinu. Više nego ikad ranije dobili smo potvrdu koliko su supermarketi važni za svakodnevni život, pa smo zaista pokušali da kupcima olakšamo pristup hrani.
Albert Heijn je u 2020. takođe obezbedio privremenu dostavu nedeljom i uslugu AH Compact, besplatnu dostavu za manja domaćinstva, koju ove godine žele da prošire i na neke druge gradove, ne samo na Amsterdam.
Tržišni udeo Albert Heijna u Holandiji prati Jumbo (21,5%), a zatim slede dva nemačka trgovačka lanca Lidl (10,7%) i Aldi (6,5%).